کد خبر 834407
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
واردات کود انسانی

شماره تعرفه ذکر شده در برخی رسانه‌ها مربوط به گل ولای و فاضلاب است نه کود انسانی که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد.

به گزارش مشرق، با توجه بر انتشار خبری با موضوع واردات ۱۶۰ تن کود انسانی از ترکیه  از سوی برخی رسانه ها، سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: شماره تعرفه ذکر شده در برخی رسانه‌ها مربوط به گل ولای و فاضلاب است نه کود انسانی که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد، با این وجود برای این ردیف تعرفه نیز طی سال‌های ۹۵ و ۹۶هیچگونه ثبت سفارشی انجام نشده است.

گفتنی است پیش از این سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران هفته گذشته اظهار نظری در مورد واردات عجیب مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید:

ورود مجلس به ماجرای واردات کود انسانی

واکنش طنز کاربران توئیتر به واردات «کود انسانی » از ترکیه

میوه برجام: واردات 160 تن کود انسانی از ترکیه!

وی در توضیح واردات عجیب و غریب به کشور گفته بود: سال گذشته ۱۶۰ تن کود انسانی را از ترکیه وارد و ده‌ها مورد پتو به ارزش میلیون‌ها دلار وارد کردیم که در چند مورد با کرک حیوانات غیر شرعی بوده است.

سهل آبادی افزود: سیگار برگ وارد کردیم که ارزش هر نخ آن ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است، همچنین چند میلیون دلار لاک آرایش و لیوان‌های گیلاس، تنباکوی میوه‌ای و خاکستر برای گلکاری در پشت بام وارد کردیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    4 3
    استفاده از عناوین و الفاظی مثل « کود انسانی» و « گل و لای فاضلاب » و ... همش برای رد گم کردن و قریب دادن مردمه.................و خرید و فروش و معامله نجاسات و چیزهای عین النجس ، شرعا حرام و معامله باطله و پولش هم حرامه. ضمنا دولت که مجوز واردات نجاسات رو داده باید پاسخگو باشه که به چه حقی این کارو کرده؟ و باید بگن که واردکنندگانش به چه حقی چنین چیزی رو واردات کردن و برای چه کاری ؟ و مجوز واردات نجاسات رو از کدوم سازمان گرفتن؟ قبل از هر کاری برید مسئولینی که مجوز واردات این کالای غیر شرعی رو صادر کردن پیدا کنید و عزل و بازداشت و محاکمه کنید. مشرقی های محترم لطفا به دولت و مجلس بگید پاسخگو باشن. به رئیس جمهور بگید پاسخگو باشه.
  • AU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    9 1
    همان کود انسانی بوده. اما سئوال اینجاست که چه خودمان بخواهیم یا نخواهیم در حال تولید روزانه این محصول لاکچری:) هستیم آنوقت اینهم باید وارد شود! یعنی اینم مارک خارجیش بهتره؟ حتما تا جایی که میشه شما مسئولین باید بودجه این مملکت را آتیش بزنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس