کد خبر 833628
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
گفت و شنود

کیهان در گفت و شنود این شماره خود با عنوان «فی فی»، به ازظهارات دروغ بازیگر زن سینما درباره آشوب منسوبان فرقه تابنده در خیابان پاسداران اشاره کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در گفت و شنود امروز خود با عنوان "فی فی" نوشت:

گفت: یک زن هنرپیشه ایرانی در جشنواره فیلم برلین با ‌اشاره به غائله «درویش ـ داعش»‌ها گفته است؛ شرم‌آور است که در کشور من، تظاهرکنندگان را می‌کشند!

گفتم: ولی خود درویش‌های داعشی هم اقرار دارند که دست‌کم ۵ تن از نیروهای انتظامی و بسیج را به شهادت رسانده‌اند و هیچ‌یک از جنایتکاران داعشی آسیبی ندیده‌اند. خجالت نکشیده که دروغ به این بزرگی گفته است؟

گفت: ‌ای عوام! خونه خرس و بادیه مس؟! خجالت و شرف و غیرت در قاموس امثال او معنی ندارد! کاسه لیسی کرده که تحویلش بگیرند.

گفتم: یکی از همین عقده‌ای‌ها که خیلی دلش می‌خواست مورد توجه آمریکایی‌ها قرار بگیرد و در خانه یک آمریکایی میهمان شده بود و برای اینکه مطابق آداب و رسوم آنها عمل کند، تصمیم گرفت سر میز شام هر کاری که آن آمریکایی انجام داد را تکرار کند! یارو آمریکاییه یک بشقاب برداشت و مقداری شیر در آن ریخت و طرف هم همان کار را کرد. آمریکایی دوتا بیسکویت در شیر حل کرد و او هم همین کار را کرد و... سرانجام یارو آمریکاییه با صدای بلند گفت؛ فی‌فی! و سگش در حالی که از خوشحالی دم تکان می‌داد جلو آمد و یارو بشقاب را پیش سگ گذاشت و...!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    26 3
    ادبیات کیهان هم که عالیه!!
  • عباس IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    10 36
    مشرق بس کن تو رو خدا. کیهان که بیشتر به داعشی ها میخوره. هر کس حقش رو طلب کنه از نظر شما اصولگرایان و اصلاح طلبان ،یا داعشی هستش و یا..... خود شما چی هستین؟؟؟
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    10 1
    سینما را به فساد کشیدید حالا نوبت چی هست؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    3 0
    حاج حسین! این گفت و شنود رو کولاک کردی.هم متن و هم مضمون و هم محتوا یا علی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس