کد خبر 833236
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تاکسی حمل موشک در  راهپیمایی 22 بهمن

ماجرای زمین خوردن سفیر هندوستان در برف تهران و اقدام عجیب راننده تاکسی خبر چندی پیش بود که هیچ کجا منتشر نشد.

به گزارش مشرق، چندی پیش مطلع شدیم که سفیر هند در تهران در حین پیاده روی صبحگاهی افتاده و پایش شکسته و یک راننده تاکسی ایرانی به داد وی رسیده وعلاوه بر اینکه سفیر را به بیمارستان رسانده هزینه‌های اولیه پذیرش بیمارستان را از جیب خود پرداخت کرده است.

ظاهرا سفیر هند در تهران عادت دارند هر روز حدود ساعت پنج صبح در خیابان‌های اطراف منزل خود در منطقه خوش آب و هوای زعفرانیه در شمال تهران پیاده روی کنند و طبق معمول هفته قبل که برف آمده بود بیدار شده اند و در خیابان‌ها به پیاده روی پرداخته، اما به دلیل برف لیز خورده و پایش شکسته و آسیب به حدی بوده که وی نمی‌توانسته از جای خود بلند شود.

بیشتر بخوانید:

کمپین نذر مهربانی در گرم‌خانه‌های تهران +عکس

نان‌های این نانوایی عطر مهربانی دارد +عکس

استانی که جرائم سازمان یافته ندارد

وی همچنین ظاهرا فقط لباس ورزشی را به تن کرده بوده و تلفن همراه و یا کارت شناسایی ویا کیف پول همراه خود نداشته وبه دلیل بارش برف هیچ کس در آن ساعت در خیابان نبود.

در همین حین یک راننده تاکسی که صبح زود برای کسب روزی در حال گشت در منطقه بوده وی را پیدا می‌کند و سریعا به بیمارستان می‌رساند.

با توجه به اینکه آقای سفیر هیچ پول و مدارکی به همراه خود نداشته راننده تاکسی هزینه‌های پذیرش بیمارستان را از جیب پرداخت می‌کند و تا زمانی که کارمندان سفارت خبردار می‌شوند وخود را به بیمارستان می‌رسانند چند ساعت همراه سفیر در بیمارستان می‌ماند.

علیرغم اینکه سفیر و کارمندان سفارت اصرار می‌کنند حداقل هزینه‌های راننده تاکسی را پرداخت کنند وی از دریافت هزینه خودداری کرده و به آن‌ها می‌گوید: "سفیر مهمان ما ایرانی‌ها است و ایرانی‌ها اینقدر بی معرفت نیستند که مهمان خود را در خیابان رها کنند، شما فقط صلوات بفرستید برای من کافی است".

راننده ضمن خودداری از دریافت هرگونه هزینه‌ای پس از اطمینان از اینکه وضعیت سفیر خوب است وکارمندان سفارت حضور دارند برای رسیدگی به وی، بیمارستان را ترک می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    29 2
    این هموطن نیکوکار ایرانی هست یا دراویش عذر میخام دعاویش [دراویش داعش[
    • حق مطهرون اند (محمد و آل محمد ) IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      0 0
      به نکته بسیار درستی اشاره کردید . ببینید رفتار مردم محل سقو ط هواپیما با همه کسانیکه در امر امداد رسانی آمده بودندوبهترین رفتار را بعنوان میزبان با میهمانان امداد رسان هموطن خود داشتند ولی این قوم خبیث دراویش شیطان طریق داعش مرام گنابادی حتی بر میزبان خویش اهالی گلستان هفتم رحم نکردند و آسایش و امنیت آنان را با اوباشیگری که آموزه های مرام ریا کارانه شان است برهم زدند وبمانند معاندان قسم خورده سرزمین شریف ایران عزیز با فرزندان حافظ امنیت نوامیس و کشور با وحشگیری داعشی برخورد کردند .باطن پلیدشان را در دوستی امیرمومنان علی ع چه زیبا بی بی زهرای اطهر همسر مولا در شب شهادت خویش آشکار ساخت و رسوایشان نمود .
  • مسعود IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    9 2
    ایرانی یعنی نوع دوستی یعنی عشق دراویش یعنی دعاویش {دراویش +داعش}
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    17 0
    حداقل اسم این راننده را بگویید که کار صد تا دیپلمات را یک تنه انجام داد
  • P IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    4 4
    شکستی پا این بد بوده که بستری شده بعد کارمندا چطور باخبر میشن ؟؟
    • کپل IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      0 0
      با استفاده از یک تکنولوژی کاملا نوپا به نام تلفن
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    14 0
    از رفتار این شهروند محترم بنوبه خود تشکر می کنم ،انشالله همیشه سلامت باشند و این رفتار ها را بیش از پیش مشاهده کنیم .
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    17 0
    آفرین... هنوز انسانیت هست. ما هم برای سلامتی این راننده بزرجوار صلوات می فرستیم
  • حسین PL ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    27 2
    این راننده عزیز گفته به جاش صلوات بفرستید یعنی انسان معتقدی بوده. ببینید آبروی ایران و ایرانی را همین ایرانیهای معتقد و باخدا حفظ کردند وگرنه تیپ های ضد انقلاب و یا بی اعتقاد که در داخل و خارج و فضای مجازی آبرو نگذاشتند.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    13 0
    آفرین
  • همایون IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    1 1
    شیر مادرش حلالش واقعا تمام مردم ایران مخصوصن راننده تاکسی ها خیلی خوبن
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    0 0
    هر چقدر آبرو و عزت و اقتدار در کشور ایران داریم از برکت چنین انسانهای معتقد و فهمیده و دیندار داریم و هر چقدر بی آبرویی و ذلت و بی عدالتی و دزدی و کثافت کاری در کیور سراغ داریم از افراد بی ایمان بی دین و بی اعتقاد و آمریکاپرست و غربی پرست داریم - وقت آن رسیده که کشور و نظام و دین خود را دوست داشته باشیم و به آن افتخار کنیم و کمتر سنگ غربی ها را به سینه بزنیم و از پیشرفتهای آنها سخن بگوییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس