کد خبر 832383
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
رالی

رالی اتومبیلرانی خانوادگی «حرم تا حرم» در مسیر مشهد تا کربلا برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رامین افشاری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: این رالی در مسیر زیارتی و سیاحتی دو کشور ایران و عراق برگزار ‌می‌شود و هدف از اجرای این طرح فرهنگی، معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام حسین (ع)، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و کمک به ارتقای آستانه صبر و استقامت رانندگان و مسافران است.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یادآور شد: رالی حرم تا حرم، صبح روز جمعه 4 اسفند ماه با شرکت 50 دستگاه خودرو در شهر مقدس مشهد کلید خورده و پس از عبور از شهرهای سمنان، بروجرد، ایلام و مهران، 7 اسفندماه در شهر کربلا به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان رالی به خودروهای اول تا ششم به ترتیب، 8، 6، 5، 4، 3، 2 و نفرات هفتم تا دهم یک میلیون تومان جایزه نقدی و به 10 نفر نیز به قید قرعه لوازم خانگی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رالی می‌توانند به نشانی: تهران- ضلع شمالی پارک شهر- خیابان شهید فیاض بخش- نبش کوچه جهانگردی- پلاک 33 (68 و 66755591-021) و یا وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی www.taci.ir مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

این رالی خانوادگی به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

رالی خانوادگی حرم تا حرم

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس