کد خبر 832309
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
یوسف کریمی

عضو شورای فنی تکواندو گفت: احتمال ادامه فعالیت مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار زیاد است.

به گزارش مشرق، یوسف کرمی در خصوص جلسه شورای فنی تکواندو اظهار داشت: توضیحات مهدی بی‌باک را شنیدیم و به این نتیجه دست یافتیم که نتایج تیم ملی نه خوب بوده و نه بد! البته قطعا می‌توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم، اما خیلی از توضیحات بی‌باک هم منطقی بود.


وی در خصوص اینکه تکلیف کادر فنی چه می‌شود، گفت: قرار است نظر خود را در اختیار کمیته فنی قرار دهیم، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگویم مسابقات گرنداسلم و گرندپری بار فنی بسیار بالایی دارد و هر مسابقه یک فینال است. بی‌باک در این رقابت‌ها سرمربی بود و باید این مسائل را هم در نظر گرفت.

کرمی در واکنش به اینکه از لحن صحبت‌هایش پیداست که همکاری بی باک با تیم ملی ادامه خواهد داشت، گفت: احتمال ادامه کار با همین کادر فنی بسیار زیاد است. البته بیش از هر زمانی دیگری به آرامش و همدلی نیاز داریم تا به سر منزل مقصود برسیم.

پیشکسوت تکواندو در خصوص اینکه چرا نسل جدید تکواندو هنوز به استانداردهای لازم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی نرسیده، گفت: آسمان تکواندوی ایران کم ستاره نیست و استعدادهای خوبی در این رشته داریم. شاید باورتان نشود، اما زمان ما برای حضور در مسابقات دهه فجر هم انتخابی برگزار می‌شد و حالا هم هوگوپوشان مستعدی داریم که نیاز به کسب تجربه دارند.

قهرمان سابق جهان ادامه داد: باید برنامه دقیقی داشته باشیم تا رفته رفته جوانترها را وارد گود کنیم. البته به نظر من در این شرایط مسائل فنی اولویت دوم یا سوم است و اتحاد و آرامش بر همه چیز ارجعیت دارد.

کرمی در پایان خاطر نشان کرد: جای بزرگانی مانند غلامحسین ذوالقدر و هادی ساعی در مجموعه تکواندو خالی است و امیدوارم این بزرگان هم به کمک تکواندوی ایران بیایند تا هرچه زودتر شرایط برای کسب موفقیت‌های بزرگ فراهم شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس