عماد مغنیه

کمتر رزمنده‌ای از مقاومت هست که عکس یادگاری با ایشان نداشته باشد. این ماجرا بر می گشت به تدبیر «حاج عماد»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کسانی که به هر دلیلی، با رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی» در لبنان رفت و آمد داشته باشند، متوجه شده‌اند که اکثر آنان با «سید حسن نصرالله» عکس دو نفره دارند. البته این ماجرای عکس گرفتن با «سید حسن» در میان شیعیانی که عضو حزب الله هم نیستند خیلی رواج دارد و لااقل تا قبل از جنگ 33 روزه، کار خیلی سختی نبود اما در هر حال، کمتر رزمنده‌ای از مقاومت هست که عکس یادگاری با ایشان نداشته باشد. این ماجرا بر می گشت به تدبیر «حاج عماد». یکی از همرزمان آن سردار شهید می‌گوید: این شخصِ «حاج عماد» بود که اصرار داشت هر رزمنده عکسی با «سید حسن نصرالله» داشته باشد و معتقد بود این عکس که معمولا قاب می شود و می‌رود روی دیوار خانه‌ها،  تأثیر روحی منحصربفردی بر رزمنده و خانواده‌اش خواهد داشت.  این عکس سند محکمی است که ثابت می کند این رزمنده یکی از قهرمانان مقاومت اسلامی بوده و در شکست دشمن صهیونیستی سهیم بوده و همرزم «سید حسن» است و علاوه بر این اعتماد به نفس خانواده را هم بالا می برد.

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    2 0
    حزب الله نیروی غیر شیعه و غیر لبنانی نداره. اونها رو در تشکیلات دیگری به نام سرایا المقاومه سازماندهی می کنه. ضمن اینکه خیلی از مردم لبنان حتی شهرداران روستاها با سید حسن عکس دارند
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    1 0
    صلوات
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    3 0
    خدایا به حق حضرت بقیّت الله الاعظم , اقا و مولایمان امام زمان عجّل الله تعالی فرجه خودت حافظ جناب سید مقاومت , سید حسن نصرالله باش و از هرگزند واسیب وچشم زخم مصون و محفوظش بدار ! آمین یا رب العالمین !
  • هادی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    1 0
    چه تدبیر جالبی.. جانم به حاج رضوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس