کد خبر 831158
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
لیگ قهرمانان اروپا

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری پر گل من سیتی مقابل بازل در دیداری آسان و تساوی یوونتوس و تانهام در ایتالیا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای رفت دو بازی از ساعت 23 و15 دقیقه 2 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که یوونتوس فینالیست دوره قبل در ورزشگاه خانگی یونتوس آره‌نا به مصاف تاتنهام رفت و منچستر سیتی در ورزشگاه جاکوب پارک میهمان بازل سوئیس بود.

یوونتوس 2 -تاتنهام 2

برای بیانکونری هیگواین 2 و 9 پنالتی و برای تانهام هری کین 35 و اریکسن 75 گلزنی کردند.

در دقیقه 47 هیگواین یک پنالتی را برای یووه از دست داد.

یوونتوس که بازی را خوب آغاز و تا دقیقه 10 گل به ثمر رساند در ادامه به دلیل غیبت ستارگانی چون دیبالا، کوادرادو و دیگر بازیکنان مقداری محتاط‌تر توپ زد تا اینکه تاتنهام با گل هری کین به بازی برگشت و در ادامه یووه در لحظات پایانی نیمه اول یک پنالتی را توسط هیگواین از دست داد تا اما این پایان کار نبود و تاتنهام توسط اریکسن به گل تساوی دست یافت تا شاگردان پوچتینو دست پر به لندن باز گردند

بازل صفر -من سیتی 4

برای سیتی‌زن‌ها گوندوغان 14 و 54، سیلوا 18 و آگوئرو 23 گلزنی کردند

در دیگر دیدار امشب من سیتی که در شرایط آرمانی به سر می‌برد در سوئیس مقابل بازل کار سختی نداشت و با نتیجه پر گل 4 بر صفر به پیروزی رسید و در همان بازی رفت مسیر صعود را هموار کرد تا بازی برگشت با خیال راحت پا به میدان بگذارد.

فردا در همین چارچوب از ساعت 23 و 15 دقیقه پورتو به مصاف لیورپول و رئال مادرید در حساس‌ترین دیدار به مصاف سن‌ژرمن می‌رود.

دیدار برگشت این مرحله 16 اسفند ماه  برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس