کد خبر 831023
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
رئیسی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که علیرغم گله‌مندی‌های به‌حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اظهار داشت: حضور حماسی وحدت‌آفرین و بی‌سابقه مردم ایران در جشن ملی 22 بهمن امسال، چند پیام مهم داشت، اول نه به مداخله و طمع‌ورزی خارجی، دوم نه به یأس آفرینی و ناامیدی و سوم نه به کشمکش‌های سیاسی و تفرقه افکنی‌های داخلی.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم به فراخوان "همه خواهند آمد" که رهبر حکیم انقلاب سردادند، پرشورتر و مستحکم‌تر از همیشه به صحنه آمدند و فریاد زدند که این لشکر عظیم به عشق رهبر آمده است.

رئیسی افزود: 22 بهمن روز وفاداری ملت به انقلاب اسلامی بود و امروز که بار دیگر حجت بر مسئولان تمام شده، نوبت ما مسئولان است که برای گره‌گشایی از معیشت مردم، مبارزه با فساد و هدایت کشور به سوی قله‌های پیشرفت، اقدام انقلابی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پست اینستاگرامی رئیسی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی خاطرنشان کرد: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم که علیرغم گله‌مندی‌های به‌حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست. قدرشناسی از این حضور پرشور، در گرو مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: امروز، روز امیدآفرینی است، اما نه فقط با حرف‌زدن، بلکه با کار عالمانه و مجاهدانه برای ساختن آینده ایران اسلامی.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    12 8
    با سلام وادب خدمت هموطنان گرامی.آقای رییسی کاش شما هم به جای اینگونه دولت را همراهی میکردید و طعم سخت شکست انتخاباتی را فراموش میکرده و به وظایف خود به نحو احسند .عمل میکردید آقای رییسی کمی به آقا محسن رضایی نگاه کنید که بعد از چندین بار شکست سخت انتخاباتی هرگز به دولت رقیب خود حمله نکرد و شکست را پذیرفت حالا شما بزرگواری کنید ودر عمل خود را نشان دهید
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      7 16
      کسی که 24 ساعت روز و 7 روز هفته داره به همه ناسزا میگه رو ول کردی به اقای رییسی میگی کوتاه بیا !؟
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      0 6
      وطن پرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • AE ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    2 0
    خدا رو شکر ایشون انتخاب نشد و تمام گندها رو طبق انتظار عاقلان خوده روحانی زد وگرنه تمام قضایا به پای ایشون نوشته میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس