کد خبر 830941
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵
راخوی

نخست وزیر اسپانیا تور در هفته گذشته رسانه گردی داشته و تقریبا به 34 روزنامه و خبرگزاری اسپانیایی سر زده است، او تیم رویایی خود را برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد.

سرویس ورزش مشرق – ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیا در آستانه بازی های دوستانه و تدارکاتی تم ملی فوتبال این کشور میهمان اصحاب رسانه بود و در یکی بازدیدهای مهم خود از روزنامه آس اسپانیا دو بحث مهم داشت، اول ماجرای رئال مادرید و رویارویی با نیمار و این که محال است نیمار راهی رئال مادرید شود و دوست ندارد او را در لباس سپید مادرید مشاهده کند.

دوم این که تیم ملی فوتبال اسپانیا بدون تردید با 3 پیروزی قاطعانه و تاریخی راهی مرحله حذفی جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد.

راخوی در این خصوص به آس اسپانیا گفت: اسپانیا در یورو 2008 و جام جهانی 2010 فوق العاده بود، البته بعد از آن هم همیشه یک مدعی جدی بوده اما هرگز به یاد ندارم مثل آن سالها بوده باشد. امیدوارم تیم لوپتگی دوباره به روزهای اوج خودش باز گردد و اسپانیا بار دیگر به فوتبالی بودن کشورش افتخار کند.

وی در خصوص رقبای اسپانیا در جام جهانی نیز گفت: شکست دادن ایران و مراکش چیزی است که مردم اسپانیا حق دارند انتظار داشته باشند، پرتغال تیم خوبی است که آن هم مقابل مردان خولن تن به شکست خواهد داد.

راخوی درباره تیم رویایی خود نیز گفت: به نظر من اسپانیا باید با این مردان راهی روسیه شود:

دخه‌آ، کارواخال، راموس، پیکه، آلبا، بوسکتس، سیلوا، کوکه، اینیستا، ماتا و آسپاس.

وی بعد از کمی مکث هم گفت: البته خب ایسکو، آلونسو، کاستا، سائول و آسنسیو هم هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    20 0
    زرشککککککک سه پیروزی قاطعانه در مرحله اول ایشالا می بریم تون تا یاد بگیرید اینقدر مغرور نباشیددددد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس