علی دارابی

کارگردان نام آشنا و باتجربه کشور ابراهیم حاتمی‌کیا و کارگردان جوان و پرآتیه محمدحسین مهدویان گل کاشتند.تشویق‌های شوق برانگیز مردم در سالن‌های سینما بزرگترین تقدیر وجایزه مردمی به این دو فیلم می‌باشد.

به گزارش مشرق، «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در کانال تلگرامی خود درباره سی و ششمین جشنواره فیلم فجر چنین نوشت:

 سی و ششمین دوره جشنواره #فیلم_فجر با معرفی برترین ها خاتمه یافت. واقعیت این است که رشد و توسعه سینمای کنونی ایران مدیون انقلاب اسلامی است. امروزه سینمای ایران امکان بزرگی برای گفت وگو و تبادل فرهنگی و هنری در داخل و خارج ایجاد کرده است؛ درست برخلاف سینمای قبل از انقلاب که مرحوم #محمدعلی_فردین ازآن به عنوان "علف هرزه" یاد میکرد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری رضوی درباره ماجرای نادیده گرفته شدن «لاتاری»

من هم به عنوان علاقه مند به سینما و هم درمسئولیتی که دارم همواره از علاقه مندان و مشتاقان #سینما و جشنواره بوده و هستم.

 امسال به دلیل سفرهای استانی و ماموریت هایی که داشتم کمتر موفق به تماشای فیلم ها شدم: به وقت شام، لاتاری، مصادره، ماهورا، چهاراه استانبول، شعله ور و امیر، هفت فیلمی بود که من موفق به تماشای آنها شدم.

 #ماهورا در نمایش بخشی از ایثارگری عرب های غیور ایرانی در هویزه و در دوران دفاع مقدس پرداخته است که در نوع خود کم نظیر است. اما به وقت شام و لاتاری در سناریو و فیلمنامه، قصه پردازی، جلوه های ویژه ها، بازی و هنرنمایی بازیگران، کارگردانی و دو موضوع "مقاومت و جهاد" و "غیرت ایرانی" بی همتا هستند.

بیشتر بخوانید:

هنر بزرگ حاتمی کیا از نگاه حسین یکتا

 کارگردان نام آشنا و باتجربه کشور #ابراهیم_حاتمی_کیا و کارگردان جوان و پرآتیه #محمدحسین_مهدویان گل کاشتند. تشویق ها، کف زدن و دست زدن های ممتد و مکرر تماشاگران و صدای بلند هق هق گریه های شوق برانگیز مردم در سالن های سینما بزرگترین تقدیر و جایزه مردمی به این دو فیلم می باشد. از سید محمود رضوی تهیه کننده بااخلاق و حرفه ای سینما و تلویزیون هم بابت تهیه لاتاری و دارکوب و دوستان جوان و انقلابی ام در موسسه اوج بابت به وقت شام صمیمانه قدردانی میکنم. خداقوت به همه مسئولان و دست اندرکاران #جشنواره میگویم.

این جشنواره دارای نقاط قوت و ضعفی بود که باید در مجالی دیگر به آن پرداخت. امسال #صداوسیما به خصوص مراکز استانها به طور ویژه به جشنواره فیلم فجر پرداختند که بی سابقه بود؛ از همکارانم نیز ممنونم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    12 3
    صداوسیما باید خجالت بکشه که مردمو به جون هم انداخته و بعد مدیرانش میاند ماست مالی کنند،میدونید یه کارگردان خوب رو باهاش چکار کردیددر جامعه با یه برنامه تلویزیونیتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس