کد خبر 830584
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
عیدی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در نیمه نخست اسفند پرداخت خواهد شد.

به گزارش مشرق، در این روزهای پایانی سال همه بازنشستگان منتظر این هستند که ببینند عیدی امسال چه زمانی به حسابشان واریز خواهد شد. سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید شعبه 23 تهران گفت: حدود 2 هزار میلیارد تومان املاک تامین اجتماعی که در دولت قبل بلاتکلیف بود ارزیابی و رفع معارض گردید و در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر 2 هزار میلیارد تومان از املاک سازمان تامین اجتماعی که در گذشته بلااستفاده بوده شناسنامه‌دار شده و به بهره‌برداری رسیده است.نوربخش ادامه داد: شعبه 23 گذشته در ساختمانی واقع شده بود که مالکیت آن با سازمان نبود و هر بار موجب تعرضات حقوقی قرار می‌گرفت.

وی بیان داشت: اجاره‌ای که برای سه سال ساختمان قدیم شعبه 23 پرداخت می‌کردیم را صرف بازسازی شعبه جدید کردیم.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در دهه فجر امسال 520 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسید که 160 میلیارد تومان آن درمانی و 360 میلیارد تومان دیگر آن اقتصادی و بیمه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید:

نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت بازنشستگان کارمند

نحوه پرداخت عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان

وی با اشاره به اینکه راهبرد سازمان تامین اجتماعی توجه به نقاط کم‌ برخوردار است، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در دهه فجر 4 دارو به خط تولید رسیده است و در حوزه پتروشیمی و فولاد هم پروژه‌هایی افتتاح شد.نوربخش افزود: در قالب بودجه 97 نیز مقرر شد 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورتی که 5 هزار میلیارد تومان براساس ابلاغیه هفته پیش سازمان مدیریت در ماه اسفند برای تامین اجتماعی محقق شود عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در نیمه نخست اسفند پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی ظرفیت‌هایی بیش از آنچه که هست دارد و با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان در عرصه‌های بیمه‌ای و درمانی گام‌های بزرگتری برداشته خواهد شد.

نوربخش با اشاره به اینکه تمامیت سازمان بسیار حائز اهمیت است، گفت: بعضی وقت‌ها توسط عده‌ای تمامیت تامین اجتماعی مورد هجمه قرار می‌گیرد که به دلیل ضعف تحلیل درمورد تامین اجتماعی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    5 0
    حدود 800 تومن عیدی میدهند ، از آنطرف با قطع یارانه و گرانی آب و برق و گاز و عوارض خروج و شهرداری و مالیات بر حقو قهای بالای دومیلیون و 300 و جریمه ها و بهانه های مختلف ( ازجمله تعویض کار ت ملی ..) ، اضافه دریافتی بابت مسکن مهر و غیره ، چند برابرش را از جیب مردم بیرون میکشند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس