کد خبر 830527
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
لاتاری

لاتاری؛ برفوش هست و فروشنده نیست و همین است که اذیتشان می‌کند.این برفوش‌ها بساط آن حراجی‌ها را – که به‌فروش گذاشته‌اند همه چیز را در پیاده‌روهای کن و برلین و قطر و دبی - به‌هم می‌زند.

به گزارش مشرق، وحید جلیلی، فعال رسانه‌ای و فرهنگی، درباره نادیده گرفتن فیلم‌ «لاتاری» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کانال تلگرامی نوشت:

 لاتاری؛ برفوش هست و فروشنده نیست و همین است که اذیتشان می‌کند.این برفوش‌ها بساط آن حراجی‌ها را – که به‌فروش گذاشته‌اند همه چیز را در پیاده‌روهای کن و برلین و  قطر و  دبی - به‌هم می‌زند.

"در کوی ما؛ شکسته دلی می‌خرند و بس!بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است".آن سوی دیگرِ خلیج فارس، کارگردان‌های فیلم فِرَنس، می‌گردند دنبال "شیخه‌ای" که اسپانسر خودفروشنده‌ای باشد، خواهر امیری که به اسیری گرفته باشد خواهرانی را در گریز از بازار خودفروشان.

بیشتر بخوانید:

دفاع تمام قد ضرغامی از لاتاری

واکنش تهیه کننده «لاتاری» به برنامه هفت


 
 لاتاری؛ فیلم فارسی هست و فیلم فِرَنس نیست. یادآور داش‌آکُل است و  قیصر و  تنگسیر و صد البته بالاتر از آن‌ها؛ که نه از گزمه محل که حالا از ژاندارم کدخدا عبورکرده. و آن گزمه را هم سر غیرت آورده.  
 
 کاکا رستم‌ها بنشینند سر جایشان! که از رستم و  فردوسی  اسمش را دارند فقط. و کارشان کشتن داش آکل‌ها و قیصرها و شیرممّدها و موسی‌هاست.

موسی داش‌آکُل نیست که بزنیدش ناغافل.از  مسجد می‌آید و نه  میخانه. تلو تلو نمی‌خورد. و همین است که اذیتتان می‌کند.آواز مستانه‌اش؛ اولین دیالوگش؛ مرگ بر آمریکاست. و می‌ترسند از او توله‌های سگ زرد؛ که حالیشان می‌کند:  

آری، لات است لاتاری؛و چه خوب؛ در این اوضاع اِوا خواهری! که صداوسیمای جمهوری اسلامی هم صدا نازک می‌کند به محکومیت غیرت در دهه فجر!و به هفت آب شسته نخواهد شد بی‌آبرویی رسانه ملی با رقص عربی چندش‌آورش برای دلبری از روشنفکریِ چرک.

کاش بفهمند که راضی نمی‌شود روشنفکری به مدلینگ. و دست نمی‌کشد تا... . که نمی‌فهمند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    19 1
    به نظر دستهایی میخواهند مهدویان را به سختی زمین بزنند و فروشنده اش کنند/ نامه تمام
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    11 0
    عالی بود
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    13 0
    لات است لاتاری؛و چه خوب؛ در این اوضاع اِوا خواهری! که صداوسیمای جمهوری اسلامی هم صدا نازک می‌کند به محکومیت غیرت در دهه فجر!و به هفت آب شسته نخواهد شد
  • ریحانه IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    20 0
    لعنت خدا بر کسانیکه به ایران و عزت و آبروی ایران خیانت میکنند ، در هر جایگاهی که هستند ..
    • ب م IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      5 0
      درود بر تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس