فجر

«من به افرادی مانند رشیدپور که واژه‌هایی در این باره می‌سازند و مطرح می‌کنند، اعتراض می‌کنم. افتخار می کنم از عزیزی از حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم.افتخار می‌کنم به بچه های سپاه که مرا رشد دادند.»

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است. اسحاق جهانگیری معاون ریاست جمهوری از جمله مهمانانی است که امشب در مراسم اختتامیه حضور دارد.با پخش سرود ملی ایران و آیاتی از کلام الله مجید مراسم آغاز شد. اولین کسی که بعد از رضا رشیدپور مجری مراسم به روی سن دعوت شد.رضا رشیدپور مجری مراسم از حاضران در سالن خواست به افتخار پرچم سه رنگ پرافتخار ایران و هزاران سینماگران که با عشق از  سختی‌ها عبور کرده‌اند، برخیزند و ایستاده آنان را تشویق کنند.

دقایقی پیش اختتامیه جشنواره فجر آغاز شد و مجری برنامه به کنایه گفت آقایان مسئول قبل از آمدن به صحنه بگویید که با شما تنها دست بدهم یا روبوسی هم بکنم؛ یا بگویید یک ماچ، دو ماچ؛ که ضایع نشوم! در همین حین رشیدپور از قول وزیر ارشاد گفت: آقای صالحی می گویند فقط با من دست بدهید!

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در ابتدای این مراسم گفت: شهریور سال 59 را بسیاری از مردم به خاطر دارند، دشمن به کشور ما حمله کرد و تا به خودمان آمدیم بخشهایی از کشورمان را گرفت. ما به سختی توانستیم مقابل آنها بایستیم. بعد از جنگ نیز بسیاری از کشورها تصمیم گرفتند که عزت ایران و ایرانی را از بین ببرند  چندسال گذشته دشمنان ایران تصمیم گرفتند جنگ خانمان برانداز را در ایران راه بیندازند و دولت خودساخته به اسم داعش ساختند با هدف تجزیه ایران و از بین بردن سربلندی ایران را می‌خواستند. عزیران و جوانان کشور دیگر پخته شدند و بیرون از مرزها با دشمن جنگیدند و بدون کمترین آسیبی دشمن را شکست دادند. از همه می‌خواهم که یک دقیقه ایستاده شهدای جمهوری اسلامی را تشویق کنید.پاینده باد ایران و ایرانی.

پس از ابراهیم داروغه زاده، عباس صالحی روی صحنه آمد و به قرائت متنی کلیشه‌ای درباره اختراع دوباره سینما پرداخت. لازم به ذکر سخنرانی طولانی مسئولان سیاسی و فرهنگی یکی از آسیب‌های بزرگ مراسم اختتامیه است. وزیر همچنان سخنرانی می‌کند و در پایان مشخص شد نامه ای که توسط وزیر قرائت می‌شود را حسن روحانی به نگارش درآورده است.

حسن روحانی طعنه اول را دشت کرد

مجری اختتامیه جشنواره فیلم فجر با اشاره به طولانی‌بودن پیام رییس‌جمهور به این مراسم گفت:آقای رییس جمهور خیلی حرف داشتند درباره سینما! اگر آقای رییس جمهور اینقدر زیاد حرف دارند خوب است هرچندوقت یک‌بار با اهالی سینما دیداری داشته باشد، خوب نیست این دوری و دوستی!

نظرسنجی در داخل سالن!

رشیدپور در اقدامی عجیب از حاضران خواست با نام بردن فیلم‌های مهم جشنواره، حاضران فیلم‌های محبوبشان را تشویق کنند تا ببیند کدام فیلم بیشتر طرفدار دارد!  نکته جالب استقبال بیشتر از «لاتاری» رسید. پس از نظر سنجی داخلی مراسم توزیع سیمرغ‌ها آغاز شد.

کلیپ معرفی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره سیمرغ و تشویق «لاتاری»

سیمرغ بلورین فیلم کوتاه

سیمرغ بلوررین بهترین فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به فیلم «حیوان» ساخته بهمن و بهرام ارک اهد شد.

سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری

سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری به فرید ناظر فصیحی برای طراحی جلوه‌های ویژه بصری «چهار راه استانبول» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی

سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی به محسن روزبهانی برای «تنگه ابوقریب» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی

سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی به سعید ملکان برای طراحی «تنگه ابوقریب» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه

سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه به عباس بلوندی برای فیلم «سرو زیر آب» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس

سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس به سارا خالدی‌زاده برای «بمب، یک عاشقانه» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری(اولین جایزه به وقت شام)

سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری به علیرضا علویان برای فیلم های «به وقت شام» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» رسید تا فیلم حاتمی کیا نخستین جایزه خود را به صورت مشترک کسب کند.

سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری

سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری به «تنگه ابوقریب» و به رشید دانشمند تعلق گرفت تا فیلم بهرام توکلی تا این لحظه سه سیمرغ دریافت کند.

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن به کارن همایونفر برای «به وقت شام» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین تدوین

سیمرغ بلورین بهترین تدوین به بهرام دهقانی و محمد نجاریان برای «عرق سرد» اهدا شد.

جایزه بهترین فیلمبرداری 

جایزه بهترین فیلمبرداری به فیلم «سرو زیرآب» و فیلمبردار آن علیرضا زرین‌دست اعظا شد. این دومین سیمرغ او پس از فیلم «پری» است. در کمال شگفتی تا به این لحظه «تنگه ابوقریب» با سه جایزه پیشتاز است و «سرو زیر آب» و «به وقت شام» با دو جایزه در تعقیب آن هستند

یکی از آفت‌های جشنواره فیلم فجر خلق جایزه الساعه است. امسال دو جایزه خلق الساعه در جشنواره متولد شد.

جایزه خلق الساعه هنر و تجربه

جایزه خلق الساعه ، سیمرغ بهترین فیلم هنر و تجربه است، جایزه‌ای بدون نامزد. سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه اهدا شد به هومن سیدی برای «مغزهای کوچک زنگ‌زده». آیا این سیمرغ رویشی  نشان می‌دهد که هومن سیدی برای جایزه کارگردانی شانسی ندارد؟

جایزه خلق الساعه بهترین فیلم اول

علی رقم حذف مسابقه فیلم اولی‌ها جایزه‌ای نیز به‌عنوان بهترین فیلم اول به رضا مقصودی اهدا شد برای فیلم «خجالت نکش».

جایزه ویژه هیات داوران

رشیدپور از دبیر جشنواره دعوت کرد تا برای خسته‌نباشید گفتن به اعضای هیئت داوران به روی صحنه بیاید! در ادامه نوبت به اهدای یک جایزه متفاوت دیگر رسیده است. خانواده شهید معز غلامی با ذکر صلواتی از سوی حاضران به روی صحنه آمدند تا این جایزه را اهدا کنند. این جایزه به کدام فیلم خواهد رسید؟ هیچ‌کدام! این جایزه متعلق به «نور الحلی» خبرنگار و شخصیت اصلی مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» است.

نیمی از مراسم به پایان رسید و سالار عقیلی برای اجرای چند قطعه موسیقی به روی صحنه آمد بعد از اجرای «ایران» و چند قطعه دیگر نوبت به جوایز بازیگری، فیلمنامه و کارگردانی خواهد رسید

مژده رشیدپور

رشید پور به نامزدها مژده داد ، از حالا به بعد در برخی رشته‌های دو سیمرغ مشترک خواهیم داشت، آن هم به دلیل تعدد نامزدهای شایسته! به نظر می‌رسد هیات داوران قصد دارند همه را تا جای ممکن راضی نگه دارند! 

 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن به سحر دولتشاهی برای فیلم‌های «چهارراه استانبول» و «عرق سرد» اهدا شد. این در حالی است که سحر دولتشاهی بریا بازی در هرکدام از فیلم‌ها نامزدی جداگانه داشت و طبیعتا باید برای یکی از این فیلم‌ها برنده می‌شد.

 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد به جمشید هاشم‌پور رسید، قدردانی دیرهنگام فجر از حضور کوتاه ستاره سال‌های دور در «دارکوب».

 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن به سارا بهرامی و فیلم «دارکوب» تعلق گرفت.

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول

از میان نامزدهای پرشمار این بخش، به دو نفر جایزه اهدا می‌شود. دیپلم افتخار این بخش به امین حیایی برای بازی در «شعله‌ور» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد به امیر جدیدی برای «تنگه ابوقریب» و «عرق سرد» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه به کامبوزیا پرتوی برای «کامیون» اهدا شد. این بخش دارای دو سیمرغ است و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه به هومن سیدی برای «مغزهای کوچک زنگ زده» اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران

جایزه ویژه هیات داوران به پیمان معادی برای «بمب، یک عاشقانه» اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی + فیلم

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به ابراهیم حاتمی‌کیا برای فیلم «به وقت شام» اهدا شد.سیمرغ بلورین دیگر برای بهترین کارگردانی به بهرام توکلی برای فیلم «تنگه ابوقریب» اهدا شد.

حاتمی کیا پس از دریافت این جایزه گفت : فیلمساز وابسته هستم . فیلمساز این نظام هستم. من فیلمساز وابسته‌ام. من فیلمساز این نظامم. من ۳۰ سال است که روی این سن می‌آیم و می‌روم، بار اولم نیست. من تشکر می‌کنم از سازمان اوج . باید تقدیر کنم از سازمان اوج که واقعا سربازان گمنام هستند. من به افرادی مانند رشیدپور که  واژه‌هایی در این باره می‌سازند و مطرح می‌کنند، اعتراض می‌کنم. افتخار می کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی از حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. افتخار می‌کنم به  بچه های سپاه  که زحمت کشیدند و امثال بنده را رشد دادند. من بابت کارهایی که کردم شرمنده نیستم. من اعتراض می کنم به سازمان تلویزیون که فیلم های بنده را پخش می‌کند اما در نقد آثار من افرادی را می‌آورند که  عملا تبدیل به اپوزیسون می‌شوند. حاج قاسم سلیمانی می‌گوید من برای «به وقت شام» گریه کردم اما اُف بر آن کسی که می‌گوید این فیلم کمدی است.من از مسئولین شبکه دو  و سه شکایت را به خدا می برم.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم

«تنگه ابوقریب» بهترین فیلم جشنواره سی‌وششم شد. سعید ملکان نیز پس از گریم، جایزه دوم امشب خود را برای تهیه این فیلم دریافت کرد.

سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی

سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی به فیلم «سرو زیر آب» تعلق گرفت.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم

سیمرغ بلورین پرحرف و حدیث بهترین فیلم از نگاه تماشاگران که حرف و حدیث‌های فراوانی در طول جشنواره درباره نحوه اخذ آرای آن وجود داشت، توسط منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما به فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» تعلق گرفت.

با اهدا سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم جشنواره سی و ششمین جشنواره فیلم  فجر به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    چرا هیچ جا نامی از لاتاری برده نمیشود؟
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      11 56
      سو نیتی نبوده شاید سطح کیفی بالایی نداشته وگرنه چرا فیلم به وقت شام و تنگه ابوغریب جایزه گرفتند ؟
    • ali IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      37 7
      چون تهیه کنندش رضوی بود
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      45 6
      چون میترسن از شیوخ عرب.!
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      53 19
      چون سینمای ایران دست یه مشت غربزده است. حرفای حاتمی کیا حقیقت بود هر چند به نظرم اگه کمی ملایم تر مطرح میکرد اثر بهتری داشت
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    17 55
    آفرین 30 مرغ های خوبی بود خوشم اومد به همه جایزه دادن
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      38 0
      واقعا خنده داره یه جاهایی دو تا سیمرغ دادن یه جاهایی یه سیمرغ و یه دیپلم افتخار . انگار تعارف داشتن با بعضیا .
    • عنقا IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      24 0
      مواظب باشند این مرغهاش آنفلوانزای مرغی نداشته باشند یه وقت!!!!
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    مملکتی که فیلمی مثل لاتاری را بایکوت میکنند باید به حالش گریست....
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      فقط واسه شماا این جور فیلم ها قشنگه
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      10 78
      لاتاری که بایکوت نشده !
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      10 96
      به حال بی جنبگی شما باید خندید !
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      47 9
      بله برای کسانی که غیرت دارن این فیلم قشنگه
    • امیر IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      37 23
      خطاب به 21:43 ، برای امثال شما قطعاً فیلمی که درباره غیرت باشد، قشنگ نیست، شماها عاشق فیلم هایی درباره خیانت، فمینیسم ، طرح مباحث اروتیک و... هستید.
    • امین IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      21 8
      خطاب به 22:15، به حال شما هم که اینقدر ناشیانه خود را به اون راه می زنید هم باید گریست ، واقعاً تابلوتر از این نمی شد با عوامل یک فیلم تسویه حساب سیاسی کرد.
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      2 1
      به 21:43 و لیاقت شماها هم «فروشنده» است!
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    17 1
    ادامش چی شد پس
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      21 1
      جالبه همه گرایشات سیاسی از عملکرد صدا و سیما شاکی هستن
    • علی ES ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      5 0
      آقا یه سوال...علت عصبانیت حاتمی کیا از رشیدپور چی هست...اصل داستان چیه؟
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    93 10
    لعنت بر هرچی کارگردان وطن فروش
    • محسن IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      11 1
      انتظار واقع بینی خیلی انتظار زیادی است .
  • جواد IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    زنده باد جناب آقای حاتمی کیا درود برشما
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    21 11
    منظور حاتمی کیا چی بود؟
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      11 65
      توهین به شعور ایران
    • مریم US ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      15 32
      رشید پور
    • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      36 38
      اعتراض به بي شعوري بعضيا
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    لیبرال ها و غرب زده ها پماد بمالن خخخخ
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    30 0
    زنده باد ایران
  • جواد US ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    سينماي ما به ندرت مرداني مثل حاتمي كيا به خود ديده است، به اميد موفقيت هاي بيشتر ابراهيم حاتمي كيا، كه خار چشم سينماگران و بازيگراني است كه مفهوم هويت را درك نكرده اند. مشرق عزيز، صحبت هاي حاتمي كيا در مورد رشيد پور رو حذف كردي؟؟؟
  • جواد US ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    46 31
    سينماي ما به ندرت مرداني مثل حاتمي كيا به خود ديده است، به اميد موفقيت هاي بيشتر ابراهيم حاتمي كيا، كه خار چشم سينماگران و بازيگراني است كه مفهوم هويت را درك نكرده اند. مشرق عزيز، صحبت هاي حاتمي كيا در مورد رشيد پور رو حذف كردي؟؟؟
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    73 21
    کلا من اسم هومن سیدی رو شنیدم سال 92 یه سیمرغ تقدیم کرد جاش چهارتا سیمرغ گرفته تاحالا! عجب سیاستی!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    حاتمی کیا خوب کارگردان خوبیه ولی بهش سیمرغ میدن شاکیه نمیدن شاکیه؟ باید چه کار کنند تا ایشون راضی بشه !؟ به نظر ادب مرد به زدولت اوست
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      5 0
      استاد! انتقاد آقای حاتمی کیا از هیئت داوران نبود! نسبت به جریان علیه فیلم به وقت شام و توهین به مدافعان حرم توسط سیستم سکولار حاکم بر سینمای ایران بود
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    81 27
    جشنواره فجر نه حشنواره هومن سیدی و نوید محمد زاده واقعا هییت داوران مسئولان برگزلری وابسته ی این حشنواره چیزی به عنوان شرف و خجالت میشناسن؟
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    27 2
    جشنوازه طنز فجر!
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    درود بر ابراهیم حاتمی کیا که خوب زد تو برجک مجری سفارشی دولت! دوست داریم ابراهیم خان درود برمحمد حسین مهدویان عزیز شما در قلب ما جا دارید.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    42 20
    جشنواره امسال مثل بقیه جشنواره های برگزار شده در دولت اعتدال مضحک بود!
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    51 27
    برای مبارزه با سیستم لیبرال و سکولار فاسد حاکم بر سینما ما همه " ابراهیم حاتمی کیا" هستیم
  • سعید IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    29 30
    درود بر آقای حاتمی کیا واقعا حقیقت رو گفتند خوبه آقای رشید پور هم بلکه به خودش بیاد و زین پس مسیر فکریشو عوض کنند
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    2 34
    صدا و سیما خیلی ایراد دارد اما این لگد زدن به صدا و سیما آنهم جلوی جماعت دلداده بی بی سی و صدای آمریکا معنای جز یک ژست روشنفکری ندارد که از حاتمی کیا چنین انتظاری نبود.
  • محسن IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    30 48
    مثلی قدیمی میگوید هر عیب که سلطان بپسندد هنر است ، امثال حاتمی کیا هیچ عیبی در قدرت طلبان داخلی نمیبیند و همه چیز این حکومت حسن است ، بگفته ی خودش، برای حکومت فیلم میساز د، نه برای مردم
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    35 45
    این حاتمی کیا جایزه می گیره نق می زنه، نمی گیره نق می زنه. چته خوب؟ صدا و سیما که دربست در اختیارته برادر، دیگه چی میخوای؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    20 41
    انصافا حق با حاتمی کیا است. اما بهتر بود به خود رشید پور اعتراض کند نه به کلیت صدا و سیما. چون الان در جایی بود که اکثر حضرات هنرمندان دلباخته بی بی سی هستند. اما اینکه رشبدپور فاشیست را اینقدر خوب له کرد جگرم حال آمد/
  • محسن IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    28 47
    حاتمی کیا شرمندگی جوانی که از سربازی امده و از سر بیکاری هر روز چشم بدست پدر از کار افتاده خود داره را نمیبیند ، پدر عامل انقلاب در قبل به امید روزگاری خوش و شرمنده که چرا بیش از حد خوش بین بوده ، او فقط دستور را اجرا میکند . چشمهای او فقط بال را میبیند نه پایمال شدگان زیر پا رو .
  • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    43 26
    زنده باد حاتمی کیای عزیز با سخنرانی طوفانی اش
  • DE ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    36 51
    تمام سیمرغ ها به حاتمی کیا بدهید تا به او بی مهری نشده باشد .
    • حسن IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      3 16
      تو بازحرف زدی
  • فرزاد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    44 24
    حاتمی کیا امروز در میدانی می جنگد که در آن باید از آرمان ها دفاع کرد آرمان هایی چون شهادت و دفاع از حرم
  • مهدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    54 28
    دمت گرم حاتمی کیا ننگ برکسانی که حتی بافیلم های مدافعان حرم هم مخالفن
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    29 63
    خفه شو کارگردان مفت خور حاتمی کیا یه مفتخوره اصلا هم فیلم بلد نیست بسازه و کلا تازه وارد سینما شده و اینکاره نیست
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      42 28
      حاتمی کیا 30 ساله داره فیلم می سازه کل سینما هنوز توو کف مهاجر و دیده بانند هنوز کسی توو سینمای ایران نیومده که بتونه سکانس آخر خاکستر سبز رو بسازه یا سکانس تونل بادیگارد یا هلی کوپتر چ از محمد رحمانیان تا مسعود فراستی همه و همه مبهوت کارای ابراهیم حاتمی کیا ن بعد تو می گی تازه وارده خخ
    • امیر IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      50 56
      عزیزم شما برو پفک و چیپست رو بخور. خون خودت رو کثیف نکن
    • امیر IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      1 0
      خطاب به 23:42، خودت خفه شو مزدور وطن فروش ، اسم بزرگمرد سینمای ایران ( حاتمی کیای عزیز) را به دهان کثیفت نیاور داعشی وطنی، مفت خور امثال تو هستند که هیچ خاصیتی نه برای خودشان دارند و نه برای دیگران، امثال شما انگل اجتماع هستید بدبخت های متعفن.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    43 5
    خدا رحمت کند علی معلم را .
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    37 35
    بنظر من تمام سیمرغها رومیدادن به حاتمی کیا بهتر بود هم خودش راضی میشد وهم بقیه رو بیخود علاف نمیکردن..
    • رامین IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      2 0
      خطاب به 23:46، اینقدر درک و فهمت پایینه که متوجه فحوای کلام جناب حاتمی کیا نشدی؟!!!! شایدم خودتو داری به اون راه می زنی!!!!، همه می دانند تفکر شبه روشنفکری لیبرال فضای سینمای ایران را فرا گرفته است، و ابراهیم حاتمی کیا و امثال او به این مساله معترض هستند و گرنه خود جناب حاتمی کیا به این مساله اشاره کرد که من سی سال است که روی این سن می آیم و در این مراسم ها حضور دارم( یعنی این جوایز چیز خاصی برای من نیست، چون بارها آنها را گرفته ام).
  • بهزاد IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    5 26
    از حاتمی کیا بعید بود اینجوری حرف بزنه.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      22 36
      اتفاقا اصلا بعید نیست چون ایشان در همه دوران ها و در همه دولت ها ساز مخالف میزنه
    • شهرام IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      1 0
      خطاب به 9:9 ، ابراهیم حاتمی کیا همیشه حرف حق زده است، چون استدلالی برای صحبت های درست او ندارید، از کلمه ساز مخالف در همه دولتها استفاده می کنید، اتفاقاً این نکته مثبت شخصیت اوست و نشان می دهد که وامدار هیچ جناح و دسته و دولت خاصی نیست.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    3 12
    من نفهمیدم مخاطب اصلی حاتمی کیا کی بود؟!
    • مریم US ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      7 0
      امیر قادری ......... گفته بود فیلمش کمدی است .......... برید تو اپارات هست حرفاش
    • مریم US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      19 6
      کاش فیلم حرفهای امیر قادری هم پخش می کردید تا همه می دیدن حاتمی کیا چرا این همه عصبانی شده . چقدر زشت به حاتمی کیا توهین می کنه
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      8 3
      آقای امیر قادری این حاتمی کیا سه چهارم ایران هوادارشند حالا اگه شما مشکلی داری باید حقوق هواداران و حرمت بزرگ مرد سینمای ایران را حفظ کنی پس ادب داشته باش خوبه به جای دسته درد نکنه اسمتو گذاشتند سلبریتی و دسته اش را دادند .......؟؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    52 34
    درود بر سرباز انقلاب و ولایت سردار سینمایی ایران برادر عزیز و بهتر از جان حاتمی کیا این درد مشترک خیلی از بچه های واقعی انقلاب که یک عده ای مثل روز روشن که از عرصه های مختلف نظام کنار زده شده اند و یک عده ای نا اهل وارد عرصه های مختلف نظام شدند که فقط با ادا در آوردن و اسم امام و انقلاب و شهدا را فقط در مقان حرف اما در مقام باطن ضد امام و انقلاب اند خدایا ما هم خیلی شکایت ها باید پیشت بیاوریم خدایا .... خدایا ........ خدایا ..............
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    4 44
    این حرفهای آقای حاتمی کیا در جشنواره جایش نبود این خوشحالی را بکام بعضیها تلخ کرد ودیدیم که تا پایان مراسم اکثر افراد ناراحت بودند ایشان می توانست در جایی دیگر به این موضوع بپردازد
    • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      47 30
      اتفاقا" جاي اين اعتراضها در همين مراسم بود.چرا كه سالهاي سال افراد غيرتمند و باشرفي همچون ابراهيم حاتمي كيا به واسطه سلطه جماعت روغنفكر!! بيگانه با ارزشهاي انقلاب اسلامي ,كه با نفوذ در دستگاههاي فرهنگي كشور , مشغول استحاله فرهنگ اسلامي ايراني بوده وهستند,مورد بغض و كينه سياسي قرار گرفته و باكوت شده ميشوند.
  • احدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    44 32
    درود خدا بر ابراهیم سینمای ایران
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    40 41
    رشیدپور همانی است که گریه خانم چرخنده را بابت انتخاب چادر به عنوان پوشش شان در آورد. همانی که تصاویر خانوادگی اش گواه همه چیز است. کسی که استیج های روحانی را در انتخابات می گیرد. ضمنا حاتمی کیا نیازی به این سیمرغ‌ها ندارد زیرا محبوب قلب ملت است...
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    41 3
    رشیدپور در حال حاضر توی تنها کانالی که نیست کانال کولره.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    1 8
    این آقا زمان محمود احمدی نژاد هم ضد دولت و معترض
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    39 71
    حاتمی کیا دقیقا به چی معترضه؟پول،امکانات،اکران،جایزه،تریبون همه چی داری حالا کم از فیلمت به به و چه چه شده اگه جای بقیه بودی حتما مثل داعشی های فیلمت همه را از دم تیغ میگذراندی
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      43 34
      ساکت؛ این طور در مورد کارگردانی که عمر خودش را برای احیای سینمای انقلاب و دفاع مقدس گذاشته صحبت نکنید
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      27 34
      اگر نفهمیدی به چه چیز اعتراض دارد اهل ایران نیستی
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      24 7
      از سیستم سکولار فاسد و گند سینمای ایران
    • محمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      30 30
      داعشی واقعی شما غرب زده های وطن فروشید دم حاتمی گرم خوب شمارو به جلز ولز انداخت
    • امین IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      3 0
      خطاب به 9:12، واقعاً نفهمی یا خودت را به نفهمی زده ای؟!!!!! ایشان برای مدافعین حرمی فیلم ساخته که جانشان را برای دفاع از اسلام کف دستشان گرفته اند، بعد یک فرد معلوم الحال می گوید این فیلم کمدی بود!!!!!! این توهینی اشکار به خانواده شهدای مدافع حرم بود، در ضمن ایشان با افتخار خود را سرباز نظام می داند و چون فیلمساز برجسته ای است و مثل بعضی ها اپوزیسیون بازی درنمی آورد، باعث عصبانیت امثال شما شده است.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    9 7
    خوب بود
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    32 27
    سالهاي ساله كه خبري از ارزشهاي انقلابي و اسلامي و نشانه اي از آرمانهاي انقلابي و فجر انقلابي كه نامش را جشنواره هاي هنري و فرهنگي دهه فجر يدك مي كشند,نيست.
  • طاهره IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    29 28
    واقعا یکی مثل رشیدپور مایه تاسفه سلام خدا بر ابراهبم حاتمی کیا
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    7 27
    هومن جان پسرم همه ی هزینه ها برا تو هست!
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    9 36
    حاتمی کیا هیچ مهدویان هیچ! واقعا هیچکس غیر از هومن سیدی و نوید محمد زاده و شبنم مقدمی تو این سینما نیستن! بابا کمی تنوع نشون بدین حداقل در انتخاب هم فکرهای خودتون!
  • Xxxxxxx AE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    37 28
    درود خدا بر سردار رشیدسینمای ایران حاج ابراهیم حاتمی کیا
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    28 24
    دیدید که مردم تو سالن چقدر مدافعین حرم و حاج قاسم رو تشویق کردند. مردم مدافعان حرم امثال حاج قاسم رو دوست دارن حالا با هر ظاهر و تفکری و این هست که به مزاج خیلی ها خوش نیومده!!
  • جواد AE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    10 0
    صحبت های حاتمی کیا درست روبروی اسحاق جهانگیری بسیار دیدنی بود..
  • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    25 11
    درود بر حاج قاسم سلیمانی ومدافعان حرم و ابراهیم حاتمی کیا
  • مسلم IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    0 4
    اصلا نباید این طور طوفانی سخن مگفت ، زیرا همه ایران حاتمی کیا رو دوست می داشتند
    • پژمان IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      0 3
      چه کسی گفته همه دوستش داشتند. من به عنوان یک ایرانی شخصیتش را نه دوست داشتم نه دارم
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    12 0
    درود بر ابراهیم حاتمی کیاکه جشنواره ای که معمولا فقط نام فجر داشت انقلابی عمل کرد نام کسانی را برد که جان می دهند تا نظام سرپا است سپاه پاسداران حاج قاسم سلیمانی مدافعان حرم ...
  • پژمان IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    0 5
    درود بر رشیدپور که جرات نقد را دارد.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    0 0
    اصلا مشکل جشنواره نبود مشکل برخورد مافیای سینمای ایران با فیلمهای مردمی و انقلابی است
  • ناشناس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    3 0
    باسلام واحترام.به نظرم اقای حاتمی کیا کاردرستی کردند.اصلا گفتن اینکه این این فیلم .فیلم کمدی است اهانت بزرگیست به شهیدان مدافعان حرم.اقای حاتمی کیا ازخودش دفاع نکرد ازشهیدان دفاع کردواگراین کاررانمیکردشهیدان مازیرسؤال میرفتند.ایاارامشی که ما وامثال رشیدپور.داریم ودارندازهمین شهیدان نیست.کاش قبل ازصحبت کردن کمی فکرکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس