پرچم یمن

وزارت امور خارجه یمن بر حق سوریه در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود و مقابله با تجاوزات جدید اسرائیل به اراضی این کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، وزارت امور خارجه یمن حملات هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به اراضی سوریه را محکوم کرده و این اقدام را تجاوزی وحشیانه خواند.

بر اساس این گزارش، یک منبع مسئول در وزارت امور خارجه یمن از حمایت این کشور از سوریه در شرایطی که با آن مواجه است خبر داد.

این منبع بر حق سوریه در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود و مقابله با تجاوزات جدید اسرائیل به اراضی این کشور تاکید کرد.

وی همچنین از جامعه بین الملل و بویژه شورای امنیت خواست تا به وظیفه خود در حفظ امنیت و صلح بین الملی و جلوگیری از تجاوزات اسرائیل و سیاست های این رژیم که امنیت و ثبات منطه را تهدید می کند عمل نمایند.

منبع مذکر در پایان از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو این سازمان دعوت کرد تا اختلافات را کنار گذاشته و مواضع خود را در برابر خطر اسرائیل که تهدیدی واقعی علیه صلح و امنیت و ثبات منطقه است یکپارچه نمایند.

گفتنی است که رئیس کمیته عالی انقلاب یمن هم از سرنگونی جنگنده اف ۱۶ رژیم صهیونیستی از سوی سامانه دفاع هوایی سوریه استقبال کرد و آنرا گامی مهم دانست.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به بشار اسد رئیس جمهور و نیز نیروهای ارتش سوریه به خاطر سرنگون کردن یک جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه تبریک گفت.

وی این اقدام سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه در سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی را گامی مهم که باید ادامه دار باشد توصیف کرد.

شایان ذکر است که سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه امروز یک فروند جنگنده اف ۱۶ رژیم صهیونیستی را ساقط کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس