کد خبر 830074
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵
جشنواره

اعلام اسامی نامزدهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بخش‌هایی شگفتی‌ساز شد.

به گزارش مشرق، با اعلام اسامی نامزدهای رشته های مختلف نکات جالبی دیده می شود:

فیلم سینمایی «بمب» در رشته های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه ، بهترین فیلمبرداری و... کاندیدا شده است. جالب اینکه فیلم با مشکلات عدیده ای در حوزه طراحی لباس داشت ، در این رشته نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین است .  طراحی لباس بمب توسط سارا خالدی‌زاده صورت گرفته است. 

نکته جالب دیگر این که فیلم سینمایی «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی ۲ بازیگر نقش اول زن دارد!  سارا بهرامی برای فیلم دارکوب و مهناز افشار برای فیلم دارکوب نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن هستند. 

داروغه زاده در پاسخ به رضا رشیدپور مجری برنامه هفت درباره این که یک فیلم ممکن است دو نقش اول داشته باشد، گفت: این سوال تخصصی است که باید هیئت داوران بدان پاسخ بدهند. 

فیلم سینمایی «کامیون» ساخته کامبوزیا پرتوی همزمان در دو رشته کارگردانی و فیلمنامه نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر است و این فیلم در بخش بهترین فیلم هم کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین است این درحالی است که فیلم به لحاظ کارگردانی و فیلمنامه دچار مشکلاتی است که کارگردان هم به آن اذعان دارد. 

نامزد شدن «پژمان جمشیدی» برای دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هم تعجب اهالی سینما را برانگیخت زیرا او همان بازی ای را در «سوءتفاهم» ارائه داد که در آثار کمدی هم شاهد آن بودیم. 

حال باید دید هیئت داوران در برابر موارد ذکر شده چه توضیحاتی را ارائه می دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • برف IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    6 1
    باران کوثری رو فقط صرف اینکه فیلم فمینیستی بازی کرده، یا اینکه جایزه رای جمع کردنشه که نامزدش کردند؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس