ابراهیم هادی شهید گمنام

یک مدرس دانشگاه گفت: شهدا نمونه‌ای از کامل‌ترین آدم‌ها بودند که به دنبال دیده شدن نبودند و به دنبال رضایت خداوند بودند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علی‌اکبر رائفی‌پور سخنران و نظریه‌پرداز ایرانی است و سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد.

علی‌اکبر رائفی‌پور در همایش یاد یاران آسمانی و ۳۰۰ شهید گردان‌های کمیل و حنظله با اشاره به اینکه برای رسیدن به خداوند راهی جز قدم گذاشتن در راه جهاد نداریم، اظهار داشت:  اگر بخواهیم راهی که شهدا رفتند را برویم باید در راه صراط مستقیم ‌باشیم، و برای قرار گرفتن در این مسیر باید به همه موارد توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: کامل ترین و نمونه‌ترین انسان‌ها اهل بیت هستند و باید از آن‌ها درس گرفت و یک درجه پایین‌تر شهدا هستند، شهدایی که برای اینکه به دنیا وابسته نشوند حتی عکس فرزندشان را نگاه نمی‌کردند.

رائفی‌پور با بیان اینکه شهدا رفتند تا اسلام بماند، افزود:  شهدای ما برای زنده نگه داشتن اسلام در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و بدون هیچ‌ چشم داشتی جان خود را فدای دینشان کردند.

یادبود شهید ابراهیم هادی

این مدرس دانشگاه گفت: امروز شهدا مدافع حرم راه شهدای دفاع مقدس را در پیش گرفتند و در راه جهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهدا دنبال این نبودند که دیگران آنها را ببینند و به دنبال سخنرانی نبودند و دنبال رضایت خداوند بودند، خاطرنشان کرد: شهید ابراهیم هادی هم از همان شهدایی بود که برای رضای خدا کارهایش را انجام می‌داد.

رائفی پور با اشاره به اینکه چه کسی محسن حججی را می شناخت، افزود: این شهید والامقام کاری کرد که دنیا وی را شناخت و کاری کرد که جوانان زیادی شیفته وی شوند.

این استاد دانشگاه گفت: امروز ابراهیم هادی توانسته جوانان زیادی را اصلاح کند و این نشان می‌دهد شهدا زنده هستند.

وی با بیان اینکه باید تاسف خورد که بعضی از مواقع شهدا را فراموش می‌کنیم، افزود: شهدا راه سعادت را به ما نشان دادند و ما باید این راه را درک کنیم و قدم بگذاریم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    6 1
    صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس