احمد جرار

صدها نظامی اسرائیلی با محاصره کامل روستای یامون واقع در کرانه باختری، «احمد جرار» مبارز فلسطینی عضو گردان‌های شهید عزالدین را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق،  نظامیان صهیونیست صبح روز سه‌شنبه «احمد نصر جرار» مجری عملیات استشهادی نابلس را پس از یک ماه عملیات تعقیب و گریز به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید:

 بنابر این گزارش، صدها نظامی اسرائیلی روز گذشته با محاصره کامل روستای یامون در اطراف شهر جنین واقع در کرانه باختری فلسطین اقدام به درگیری با «احمد جرار» مبارز فلسطینی عضو گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس کردند که طی آن وی پس از نبردهای شدید بضرب گلوله به شهادت رسید.

پیکر شهید احمد جرار

شهید احمد جرارماه گذشته با حمله به یک خاخام صهیونیست در ورودی شهر نابلس وی را به ضرب 22 گلوله به هلاکت رسانده بود.

سلاح شهید احمد جرار

ارتش اسرائیل با صدور بیانیه ای ضمن اعلام خبر شهادت این مبارز جوان فلسطینی گفت از محل شهادت وی یک قبضه سلاح ام 16 به همراه 10 خشاب و چندین نارنجک کشف شده است.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد پس از یک ماه جستجوی بی نتیجه، تشکیلات خودگردان فلسطینی به ریاست محمود عباس مکان دقیق اختفای این مبارزه فلسطینی را اطلاع داده و بر همین اساس موفق به کشتن وی شده است.

لازم به ذکر است که نظامیان صهیونیست پس از شهادت این جوان پیکر وی را نیز ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند.

بیانیه حزب الله درباره شهادت مجری عملیات ضد صهیونیستی نابلس

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، جنایت وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیست در به شهادت رساندن احمد جرار مجری عملیات ضد صهیونیستی نابلس را مجکوم کرد. 

حزب‌الله در این بیانیه، شهادت این مجاهد قهرمان را به خانواده وی، جنبش حماس، و ملت فلسطین تسلیت گفت. 

حزب‌الله تاکید کرد که عملیات‌های مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در همه شهرها و استان‌های فلسطین ادامه خواهد یافت و سیل خون شهدا که این سرزمین پاک را آبیاری کرد، به یاری خدا نوید بخش پیروزی در آینده است. 

احمد نصر جرار فرزند یکی از فرماندهان ارشد و شهید گردانهای عزالدین قسام  است

این بیانیه می‌افزاید: خون‌ شهید جرار همه وجدان‌های بیدار در جهان عربی و اسلامی را مورد خطاب قرار می‌دهد و از همه می‌خواهد که از مقاومت ملت فلسطین و انتفاضه آن‌ها حمایت کنند و انواع کمک‌های ممکن را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

 نظامیان صهیونیست صبح روز سه‌شنبه احمد نصر جرار مجری عملیات استشهادی نابلس را پس از یک ماه عملیات تعقیب و گریز به شهادت رساندند.

شهید احمد جرار

از لحظه تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تاکنون 15 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی و یا دستیگر شده‌اند.

درگیری های شدید در جنین پس از شهادت مبارز فلسطینی

منابع محلی از شهر جنین واقع در کرانه باختری فلسطین از وقوع درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست خبر داده اند.

درگیری ها پس از حمله نیروهای ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به یک خانه در روستای یامون و کشتن احمد نصر جرار مبارز فلسطینی عضو حماس و ربایش پیکر وی از سوی مهاجمین آغاز و با شدت ادامه دارد.

درگیری در جنین پس از شهادت مبارز فلسطینی

به گفته شاهدان عینی جوانان فلسطینی با حمله به نظامیان صهیونیست اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف و سنگ به سمت انها کرده اند.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اساس قانون جدید مصوبه کنیست (پارلمان) این رژیم حاضر به تحویل پیکر این شهید فلسطینی نیست

شادمانی مسئولان ارشد صهیونیست از ترور جوان فلسطینی

نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، اویگدور لیبرمن وزیر جنگ، وزیران شهرک سازی و ارتباطات در کابینه اسرائیل یکی پس از دیگری با انتشار بیانیه های تبریک از کشته شدن احمد نصر جرار مجاهد فلسطینی 22 ساله عضو حماس و عامل عملیات قهرمانانه نابلس که به هلاکت یک خاخام صهیونیست شهرک نشین منجر شد ابراز شادمانی کرده اند.

با اعلام خبر شهادت این جوان فلسطینی بدست نظامیان اسرائیلی مسئولان این رژیم آن را به یکدیگر تبریک گفتند.

در بیانیه های منتشر شده از سوی این مسئولان صهیونیست شهروندان فلسطینی تهدید به انتقام سخت در صورت انتخاب راه شهید احمد جرار و مبارزه با ظلم اسرائیل علیه خود شده اند.

لازم به ذکر است که نظامیان اسرائیلی نیمه شب گذشته با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطینی وارد روستایی در اطراف شهر جنین شده و پس از درگیری های شدید احمد نصر جرار مبارزه فلسطینی را بضرب گلوله به شهادت رسانده و منزلی را که وی در آن مخفی شده بود را نیز بر سر ساکنانش تخریب کردند.

اعلام اعتصاب عمومی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن

تمامی مناطق جنین در کرانه باختری رود اردن، امروز سه شنبه در پی شهادت «احمد جرار» مبارز گردان های عزالدین قسام  در اعتصاب عمومی بسر می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    81 11
    عملیات به درک واصل کردن خام خام اسرائیلی یکی از درخشان ترین عملیاتی بود که مقاومت ملی - اسلامی فلسطین علیه اشغالگران انجام داد و افتخار آن برمی گردد به شهید احمد نصر جرار. انشاء الله سایر مجاهدان راه این شهید را ادامه دهند و اشغالگران را از کرانه باختری رود اردن بیرون بیندازند.
    • سید حسین IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      37 10
      وای از دست واوادگان داخلی. هرچه می کشیم از دست راحتی طلب های نفهم است که با دشمن بر علیه خودی هستند. خدا به حق خون شهیدان، محمود عباس هایی که در سرتاسر مملکت اسلامی فراوان هستند خودش رسوا و سرنگون کند و به ما بصیرت و غیرت انقلابی دهد که دیگر نگذاریم کار به دست نا اهلان بیافتد.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    51 7
    س از یک ماه جستجوی بی نتیجه، تشکیلات خودگردان فلسطینی به ریاست محمود عباس مکان دقیق اختفای این مبارزه فلسطینی را اطلاع داده و بر همین اساس موفق به کشتن وی شده است.
  • انقلابی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    52 9
    خوشا بحال شهدای راه آزادی قدس...
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    37 6
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر محمود خائن عباس
  • didga IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    36 6
    این شهید فقط 22 سال داشته!! لعنت به تشکیلات خودگردان که فقط و فقط به اسلام خیانت کرده و به دشمنان اسلام خدمت کرده
  • قریشی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    35 7
    شهادتت مبارک برادر
  • مارلون براندو IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    7 5
    یعنی محمود عباس لو داده مکانشو ؟ ؟؟؟؟
  • مهیار IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    26 6
    خاک بر سر تشکیلات خود گردان
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    13 7
    درود بر مبارز و دلاور عرب
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    11 5
    شهات مبارک باد هزاران هزار جوان ۲۲ ساله در کشورهای اسلامی با تفکر شماراهتان راه ادامه می دهند انشاله
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    10 7
    ای کاش زنده بود و تیم نظامی تشکیل میداد تا اینکه خودش عملیات استشهادی انجام بده!!!
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
    1 1
    روحش شاد. این مرد، شجاعانه ودلاورانه به شهادت رسید. درود بر روحش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس