کد خبر 828523
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
اینترنت نمایه

یک موسسه تحقیقاتی در انگلیس در بررسی هزینه اینترنت در میان ۱۹۶ کشور جهان کشورهایی که ارزانترین و گران ترین اینترنت را ارائه می دهند را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، ایران با قیمت متوسط ۵.۳۷ دلار در ماه ارزان‌ترین و بورکینافاسو با ۹۵۴.۵۴ دلار گران‌ترین قیمت اینترنت را در جهان دارند"

موسسه تحقیقاتی BDRC انگلیس اعلام کرد که در بررسی هزینه اینترنت در میان ۱۹۶ کشور جهان، از میان ۱۰ کشور ارزان ارایه‌دهنده خدمات اینترنت، شش کشور از جمهوری‌های سابق شوروی هستند.

طبق گزارش این موسسه، اوکراین با هزینه متوسط ۵.۵۲ دلار در ماه و روسیه ۹.۸۲ دلار در ماه در جایگاه‌های برتر ارزان‌ترین اینترنت در جهان قرار دارند.

در غرب اروپا در کشورهای ایتالیا (۲۸.۸۹دلار)، آلمان (۳۴.۰۷دلار)، دانمارک (۳۵.۹۰دلار) و فرانسه (۳۶.۳۴دلار) دسترسی به اینترنت جزو ارزان‌ترین کشورهای این منطقه شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همچنین در خاورمیانه، سوریه (۱۲.۱۵دلار)، عربستان سعودی (۸۴.۰۳دلار) و امارات متحده عربی (۱۵۵.۱۷دلار) ارزان‌ترین اینترنت را در میان کشورهای این منطقه دارند.

در آسیا ارزان‌ترین اینترنت ماهانه به کشورهای نپال(۱۸.۸۵دلار)، سریلانکا (۲۰.۱۷دلار) اختصاص دارد.

مکزیک با هزینه متوسط ۲۶.۶۴ دلار در ماه ارزان‌ترین اینترنت را در میان کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی دارد.

همچنین هزینه متوسط اینترنت ماهانه در کانادا ۵۴.۹۲ دلار و در ایالات متحده آمریکا ۶۶.۱۷ دلار است.

بدترین خدمات اینترنتی در کشورهای آفریقایی ارایه می‌شود که پایین‌ترین سرعت و بالاترین قیمت را دارند؛ در نامیبیا متوسط هزینه دسترسی به اینترنت ۴۳۲.۸۶دلار و در زیمباوه ۱۷۰دلار در ماه است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    9 0
    بله. 100% با بالا رفتن قیمت دلار و تو قعر دره رفتن ارزش پول ملی اینترنت ایران هم ارزانترین اینترنت دنیا بر مبنای دلاری به حساب میاد. اما لطفاً این رو هم ذکر کنید که طبق آمار متوسط حقوق برای یه کار تمام وقت در ایران در حال حاضر حدود 400 دلار هست. تو آمریکا بچه 15 ساله بره پیتزا فروشی در خونه مردم پیتزا تحویل بده لا اقل ماهی 600 دلار 700 دلار در آمد داره. لطفاً بر اساس قدرت خرید بحث کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس