کد خبر 828236
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از اینکه نوار پیروزی‌های متوالی تیمش پاره نشد، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری در رابطه با پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: بازی امروز یکی از زیباترین مسابقات لیگ تا به امروز بوده است، دو تیم با بار فنی فوق‌العاده و حرکات تاکتیکی ویژه روبروی هم قرار گرفتند و یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند. تیمی که با تجربه‌تر عمل کرده و از موقعیتش بیشتر بهره برد ذوب‌آهن بود و خداراشکر توانستیم پیروز شویم و نوار بردهایمان پاره نشد. این برد مقابل یکی از بهترین تیم‌هایی به دست آمد که در حال حاضر در فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی دارد. جنگ و تعصبی که در زمین بود ستودنی است، از کادر فنی تیم تشکر ویژه دارم، تلاش آنها بی‌نظیر بود. باید خودمان را آماده بازی با سایپا و دیدار در آسیا کنیم.

وی در مورد شکسته شدن صندلی‌های ورزشگاه از سوی هواداران استقلال عنوان کرد: افرادی که به ورزشگاه می‌آیند همیشه راضی نمی‌روند، اتفاقات آخر بازی برای اولین بار نیست که در فوتبال ایران رخ می‌دهد. این اولین باری بود که ذوب‌اهن اینقدر با قدرت بازی می‌کرد و شاید این برای استقلالی‌ها باعث حساسیت شد، حضور قلعه‌نویی روی نیمکت ما شاید بر ضریب حساسیت‌ها افزود و آنها فکر نمی‌کردند اینجا شکست بخورند، سزاوار پیروزی بودیم و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه به نظر می‌رسد با کسب این ۲ پیروزی اقداماتش در مورد چمن با فکر بوده است، تصریح کرد: به نظر من این فیدبک‌ها باید از بازیکنان بگیرید، آنها باید در مورد نوع، کیفیت، صاف بودن و ... چمن توضیح بدهند. آنها در اینجا راحت‌تر بازی می‌کنند، گردش توپ و چمن کاملاً متناسب است و خوشحالم بازگشت آن به فولادشهر به کسب ۲ پیروزی فوق‌العاده ارزشمند در آسیا و لیگ تبدیل شده است، این نتیجه تلاش یک مجموعه است. خوشحالیم که این تلاش‌ها توأم با ۲ پیروزی مهم شده است.

آذری در مورد اینکه چه کسی پاسخگوی صندلی‌های کنده شده در ورزشگاه است، خاطرنشان کرد: صندلی‌ها را دوباره سرجایش می‌چسبانیم و نگران نباشید.

وی در مورد اینکه آیا شکایتی انجام خواهند داد، تصریح کرد: ما دایره حقوقی داریم، اجازه بدهید ناظران بازی و کسانی که مسئول قضایی فدراسیون هستند در این زمینه تصمیم بگیرند. عصبانیت استقلالی‌ها را درک می‌کنم، آنها دوست داشتند در این بازی برنده شوند و اگر عصبانیت‌شان به این شکل تخلیه شده است روش خوبی را انتخاب نکردند اما نگران نباشید، صندلی‌ها را بار دیگر می‌چسبانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس