کد خبر 828175
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: نمازی برخلاف ادعای آمریکایی ها آزاد نشده وی هم مثل سایر زندانیان به مرخصی رفته است.

به گزارش مشرق، محسنی اژه ای در نشست خبری درباره مرخصی باقر نمازی گفت: نمازی برخلاف ادعای آمریکایی ها آزاد نشده وی هم مثل سایر زندانیان به مرخصی رفته است:

 حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوبیست‌وچهارمین نشست خبری خود در رابطه با اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر آزادی نمازی برای طی مراحل درمانی گفت: این فرد آزاد نشده وی هم مثل سایر زندانیان به مرخصی رفته است.

وی ادامه داد: مرخصی این متهم سه روز بوده که تقاضا کردند چون بیمار است و می خواهد برود دکتر سه روز دیگر تمدید شود که در مجموع ٦ روز به مرخصی رفت اما آزاد نشده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت پرونده حادثه قطار تهران-تبریز

اژه‌ای: تسهیلات زندان‌های ایران در هچ کجای دیگر نمونه ندارد

واکنش اژه‌ای به اظهارات کلانتری درباره مافیای خودرو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: آزادی دایمی مطرح نبوده است.

وی در خصوص اینکه در ناآرامی های اخیر دی ماه عنوان شد برخی اطرافیان مسئولان دولت سابق هم بستر را فراهم کردند، آیا برای مسئولان سابق هم در این زمینه پرونده ای تشکیل شده؟ گفت: اینکه در دی ماه کسی دستگیر شده الزاما به این معنا نیست که با اغتشاشات مرتبط باشد.

اژه‌ای ادامه داد: اما ممکن است برخی افراد همان دی ماه شناسایی نشدند و بعدا دستگیر می شوند. البته عده ای هم دستگیر شدند که ربظی به اغتشاشات ندارند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی از اینها هم اقداماتشان فردی بوده و برخی مسایل حدس و گمان است باید اجازه دهیم بررسی و تحقیقات تمام شود اگر اشتباه نکنم ٢٤٥ نفر بازداشت هستند.

وی افزود: اما عده ای ممکن است ارتباط مستقیم با اغتشاش نداشته باشند که عده ای همان ابتدا آزاد شدند. در تهران بیش از ١٠٠ کیفرخواست صادر شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس