محسنی اژه ای

اژه‌ای گفت: اینکه کلانتری بگوید مافیا داریم و رییس جمهور هم زورش نمیرسد حرف درستی نیست و فکر نمی کنم روحانی هم این حرف را قبول داشته باشد.

به گزارش مشرق، سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به ادعای عیسی کلانتری درباره وجود مافیای خودرو که کسی جلودارش نیست گفت: خب این خودرو از کجا می آید و چه کسی گشایش اعتبار می‌کند و مسئول گمرگ چه کسی است و مسئول پلاک کردن کیست؟

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوبیست‌وچهارمین نشست خبری خود درخصوص اظهارات رییس سازمان محیط زیست (کلانتری) که گفته در بحث آلاینده ها حتی رییس جمهور زورش نمیرسد که برخورد کند، آقای قوه قضاییه زورش می رسد؟ گفت: معتقدم یک مدیر وقتی حرفی را می زند خوب است که مستند صحبت کند و اگر به جایی نرسید اینگونه اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

محسنی اژه‌ای: قضات مجرم حتماً معرفی می‌شوند

وی ادامه داد: اینکه یک معاون رییس جمهور بگوید مافیا داریم و رییس جمعور هم زورش نمیرسد حرف درستی نیست و فکر نمی کنم روحانی هم این حرف را قبول داشته باشد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اما در صورتی که چنین چیزهایی هست و می دانند کار خلافی صورت می گیرد، اعلام کنند.

اژه‌ای تصریح کرد: مسئول ورود و پلاک کردن این خودروها کیست؟ اگر تولید داخلی هم هست که بیشتر باید اطلاع دهند، اگر مدرکی دارند ارائه دهند من معتقد نیستم کسی زورش نمی رسد گزارش کنند انشاءالله که زورمان می رسد.

وی در خصوص اینکه آیا در اغتشاشات اخیر عامل اصلی شناسایی شده، گفت: عاملی که در راس امور بوده نداشتیم و از سیستم اطلاعاتی هم نشنیدم اما اینکه برخی جریان های سیاسی حرف هایی زدند و بستری ساختند در حال بررسی است اما اینکه یک جریان داخلی هدایت کرده باشد سراغ ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس