کد خبر 827989
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰
 حسین کمالی

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: به زودی نظر خود را در مورد ادامه یا عدم ادامه کار شورای سیاست گذاری اعلام می‌کنیم.

به گزارش مشرق، حسین کمالی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات  درباره لایحه بودجه ۹۷ و بررسی‌های صورت گرفته توسط مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته، اظهارداشت: امسال بودجه در شرایط خاصی تنظیم شده است. اول اینکه منابع محدود است در حالی که شرایط ساخت‌ و ساز و فعالیت‌های عمرانی به شکلی است که اعتبارات بیشتری را طلب می‌کند.

رئیس خانه احزاب تصریح کرد: همین طور برای افزایش قیمت‌ها هم محدودیت‌هایی وجود دارد که توان خرید مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد لذا باید به شکلی تصمیم گیری شود تا همه عوامل در آن در نظر گرفته شود.

دبیرکل حزب اسلامی کار، عنوان کرد: فکر می‌کنم بودجه‌ای که از مجلس بیرون می‌آید منطبق با شرایط امروز کشور خواهد بود.

وی همچنین در مورد فعالیت‌های شورای هماهنگی اصلاحات در این هفته‌ها، گفت: در این شورا در حال بررسی پارلمان اصلاحات هستیم همچنین شورای هماهنگی به زودی نظر خود را در مورد ادامه یا عدم ادامه کار شورای سیاست گذاری اعلام خواهد کرد.

اخیراً طرحی از طرف مصطفی کواکبیان به نام "پارلمان اصلاحات" ارائه شده تا جایگزین شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شود.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به‌عهده دارد. عملکرد این شورا مورد انتقاد برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و اراده ملت است که منجر به ارائه دو لیست در انتخابات شوراهای پنجم توسط اصلاح‌طلبان شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس