سردار سلامی

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: پهپادی که می‌سازیم با پهپادهای آمریکایی قابل رقابت است و اوج علم خود را نشان می‌دهیم به‌گونه‌ای که معدود کشورها توانایی ساخت این پرنده‌ها را دارند.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی که در محل کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حوادث ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه آغازی برای شکل‌دهی به تمدن نوین اسلامی است و مقطعی از تاریخ بوده که مسلمانان به بازیابی حقیقی خویش نزدیک شدند و چهره ایران و اسلام در ایران تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با آمدن انقلاب اسلامی ایران خورشید طلوع کرد و همانند آن بود که ملت مرده و بی‌جان روح گرفت از این رو انقلاب را می‌توان محشری برای ملت ایران به حساب آورد که نفسی تازه و زندگی دوباره به ملت ایران اسلامی بخشید و موضوعاتی همانند پیشرفت، اسلام، امنیت، عزت، استقلال و آزادی را برای مردم تفسیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: پیش از انقلاب اسلامی ملت ایران هم سختی می‌کشید هم با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود به‌گونه‌ای که فرهنگ‌مان به غارت رفته بود ولی با آمدن امام خمینی (ره)، دمیدن نفس مسیحایی خود و پیام‌های جاودانه ایشان که سبب بخشیدن عزت به ملت ایران شد، تصویر جامعه ما را تغییر داد.

سردار سلامی

وی تصریح کرد: تاریخ 39 ساله انقلاب نشان از نبردهای بزرگ، فشارهای بین‌المللی، تهاجم‌های سنگین نظامی و عملیات‌های ویرانگر را به خود دیده است و با وجود این همه مشکلات، مردم ایران اسلامی سختی‌ها را به شیرینی‌ها تبدیل کردند و سختی‌های امروز نیز لذت دارد و سبب عزت، اقتدار و پیشرفت است به‌گونه‌ای که با کشورهای پیشرفته جهان در علم و فناوری رقابت می‌کنیم.

سردار سلامی افزود: فناوری‌هایی که در دست داریم تنها دفاعی نیست و پهپادی که می‌سازیم با پهپادهای آمریکایی قابل رقابت است و اوج علم خود را نشان می‌دهیم به‌گونه‌ای که معدود کشورها توانایی ساخت این پرنده‌ها را دارند؛ حتی رادارهایی داریم که سیستم‌های رادار گریز را می‌تواند ردیابی کند.

وی تأکید کرد: پدافندهای هوایی ما در میان پدافندهای هوایی کشورهای پیشرفته است که بدون کمک هیچ دولت دیگری حاصل شده و این موضوع به فناوری‌های دفاعی خلاصه نمی‌شود و فهرستی از این فناوری‌ها را در دست داریم و وقتی گلوله‌های توپ برای نقطه‌زنی تولید می‌کنیم و دومین کشور در این موضوع هستیم نشان از قدرت و اقتدار ماست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: تمامی این افتخارهایی که به دست آورده‌ایم توأم با ایستادگی‌هایی بوده که در عرض این 40 سال از خود نشان داده‌ایم و دشمن در این میان تلاش می‌کند با جنگ روانی داشته‌های ایران اسلامی را پوچ نشان دهد ولی واقعیت را نمی‌توانند همیشه بپوشانند.

وی بیان کرد: دشمن در همه حال تلاش می‌کند به تاریخ ما برگشته و بر سرنوشت ما مسلط شود و به دنبال جلوگیری از شکل گیری قدرت اسلام است و نمی‌خواستند انقلاب و نظام اسلامی برقرار شود تا قدرت و صلابت دولت‌های استکباری از بین نرود و امروزه نیز به دنبال از بین بردن حیات مستقل ایران هستند.

سردار سلامی اظهار داشت: تاریخ 39 ساله سرشار از نبرد برای ایستادگی است و اگر دشمنان توطئه‌های تجزیه‌طلبانه را در بخش‌هایی از کشورمان به‌راه انداخته‌اند که مردم نیز آن را دیده‌اند ولی ملت اسلامی با ایستادگی خود سناریوی جهانی آنان را با شکست روبه‌رو کرد و با صلابت پیش می‌رود.

وی افزود: تحریم اقتصادی، فتنه‌های داخلی، عملیات روانی سنگین علیه ملت ایران، جنگ‌های نیابتی همگان تصاویر سیاست‌های منحوس بوده که در همه این موضوعات شکست را بر دشمنان چشانده‌ایم و روزگاری بود که بر ما آتش می‌ریختند ولی امروز جبهه‌ها عمق پیدا کرده و کشورمان به‌عنوان سفینه‌ای امن به جهان اسلام معرفی می‌شود و الگویی برای ممالکی هستیم که به‌دنبال آزادی اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استواری نظام سوریه به‌عنوان جبهه اسلام در منطقه، آزادی عمل فلسطینی‌ها، نجات لبنان از اشغال صهیونیست‌ها، ثبات و ایستادگی یمن و شکوه انقلاب بحرین همگی به یک قائمه متکی هستند که آن هم انقلاب اسلامی ایران است و ملت ایران نشان داده‌اند که کاملاً آگاه هستند و این موضوع در فتنه‌های اخیر ملموس بوده و ملت ما در همه حال مؤمن و معتمد به نظام خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری معظم که بیرق هدایت امت اسلام را در این دنیای پیچیده و سخت برعهده دارد هنرمندانه‌ترین، زیباترین و جذاب‌ترین شکل هدایت یک امت در فرازهای سخت یک تاریخ را به‌نمایش گذاشته و هنر رهبر معظم انقلاب ما این است که اندیشه‌های او باطل‌کننده افکار دشمنان است که می‌اندیشند زیرا به حسب تجربه و حکمت‌های الهی نگرشی ژرف و عمیق به دنیای تخیل و تصورهای دشمن دارد و اندیشه‌های سوء آنان را می‌شناسد و جهان‌بینی ایشان توحیدی است چراکه هیچ قدرتی را پایدار نمی‌داند جز قدرت الهی که سفارش قرآن کریم است.

سردار سلامی تصریح کرد: جهان‌بینی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قاعده‌های الهی را به زیبایی در روی زمین تفسیر و اندیشه‌ها دشمنان را باطل می‌کنند به گونه‌ای که غرب، شرق، جنوب و شمال آسیا آتش است ولی ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد و همانند داستان به آتش انداختن حضرت ابراهیم (ع) است و تجربه تاریخی کوتاه ما نشان می‌دهد مادامی که ملت ما از رهبری خود تبعیت می‌کنند هیچ وقت آسیب نمی‌بینند از این رو باید پشتیبان ولی‌فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت ما نرسد.

وی تاکید کرد: ما این موضوع را آموخته و به نمایش گذاشته‌ایم و دشمنان را دچار بی‌عملی کرده‌ایم از این رو نمی‌توانند راهی برای پیشبرد اقدامات خود پیدا کنند و در این میان راه‌ها برای ملت ایران اسلامی باز است و هر روز یک پیروز سیاسی جهانی ثبت می‌کنیم یا در موضوعات داخلی می‌درخشیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: با این‌که دشمن در مناسب بین‌المللی دست دارد در برنامه‌های خود دست بسته بوده و نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را پیش ببرد و از این میان می‌توان به توطئه‌های بین‌المللی علیه کشورمان اشاره کرد.

وی بیان کرد: ما در همه حال پیش می‌رویم و مطمئنیم با چشمان خود سقوط آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، آل سعود و متحدان آنان را خواهیم دید و این‌ها باید بدانند ریشه‌های قدرت در نظام ما در قلب و نقطه مرکزی ایمان مردم ما استوار بوده همان‌گونه که فروپاشی نظام‌های متعدد را دیدیم و این از آن جایی سرچشمه می‌گیرد که از باطل بوده‌اند.

سردار سلامی گفت: از تلاش‌های مسئولان سپاه آذربایجان غربی که در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارند نهایت قدردانی را دارم و این موضوع امروز برایمان بسیار مهم است و از آن جایی که مشکلاتی در جامعه ما وجود دارد در کشورهای دیگر نیز به مراتب بیشتر از جامعه ماست و باید گفت این درصد کم نیز برای جامعه ما بسیار است؛ همان‌گونه که با دشمنان بیرونی جنگیدیم با مسائل داخلی خواهیم جنگید که نیازمند باهم بودن است و در این مسیر مصمم هستیم و وظیفه خود را انجام خواهیم داد و این تلاش‌ها به‌زودی و سادگی ثمر می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • مجید IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    بی شمار کارت درسته. خدا کنه باقی کارهای کشور هم اینطوری شود
    • احمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      77 80
      اون دیگه به دولتمردان بر میگرده و الا همیشه سربازان امام زمان)عج( در حال فعالیت و پیشرفت روزافزون می باشند
    • AU ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      27 23
      این بنده خدا چی مصرف می کنه؟
    • اکبر ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      22 23
      این بنده خدا توحید و معرفت مصرف میکنه که تو و امثال تو هیچ آشنایی و سنخیتی با آن ندارید و جنگ نا متقارن هم همین است، ایمان و توحید و معرفت رزمندگان ما همیشه دشمن را زمین گیر کرده
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    25 88
    پاینده باد دولت مقدس تدبیر و امید
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      10 11
      بله
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      4 1
      مقدسُ خوب اومدی
    • RU ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      9 6
      یعنی مشخصه اینا که منفی دادن دنبال تدبیر و امید نیستند و دنبال تخریب و یاس اند.
  • اردبیلی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    زنده باد سردار عزیز. یکی از عزیزان و سرداران عزیز شیعیان جهان. چشم امید شیعیان به امثال شما سربازان امام زمان (عج) است.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    66 88
    به غیر از پهپباد و موشک چند چیز دیگری داریم اما ظاهرا مصلحت است که گفته نشود فعلا تا زمانش برسه
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    61 65
    حفظه الله
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    74 84
    باید خط تولید کامل سوخو 30 اس ام را داشته باشیم
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      10 13
      دور دو رادار گریزه داداش
    • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      41 6
      چرا بعضی از شما دوستان خوابید یا خودتون رو به خواب غفلت زدید یکی میاد میگه اواکس از اوجب واجباته اون یکی میاد از ناوشکن اوجب واجباته شما هم میگی خط تولید سوخو اس ام باید داشته باشیم خوب بگید چطوری باید اینا رو. داشته باشیم! با کدوم بودجه با کدوم قدرت سیاسی با کدوم کشور متحد؟ روسیه به ما هیچ وقت خط تولید کامل این پرنده نخواهد داد. به هند و چین با اون همه ثروت نداده مگه کشکه بیاد تکنولوژی کامل یک جنگنده در حال خدمتش رو به ما بده واقعا از وضع کشور مطلع نیستید
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    54 25
    خب خودروسازی رو هم به همین شکل ادامه بدین تا با ابرقدرتها رقابت کنیم
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      11 25
      اگه قراره دنیایی مثل اونا بسازیم دیگه دعوامون سر چیه ؟! شما که میگید هرچی غرب ساخته ما بسازیم به مراتب غربگراترید تا وارد کننده های کالاهای غربی
  • محمد IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    40 37
    امیدوارم این نقل قولی که تو تیتر خبر از سردار اومده تا چند سال دیگه که هوش مصنوعی کاملا عملیاتی بشه هم صحت داشته باشه، علی علی
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    32 51
    سردار سلامی افزود: فناوری‌هایی که در دست داریم تنها دفاعی نیست و پهپادی که می‌سازیم با پهپادهای آمریکایی قابل رقابت است و اوج علم خود را نشان می‌دهیم به‌گونه‌ای که معدود کشورها توانایی ساخت این پرنده‌ها را دارند؛ حتی رادارهایی داریم که سیستم‌های رادار گریز را می‌تواند ردیابی کند
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    27 26
    سردار : پدافندهای هوایی ما در میان پدافندهای هوایی کشورهای پیشرفته است که بدون کمک هیچ دولت دیگری حاصل شده و این موضوع به فناوری‌های دفاعی خلاصه نمی‌شود و فهرستی از این فناوری‌ها را در دست داریم و وقتی گلوله‌های توپ برای نقطه‌زنی تولید می‌کنیم و دومین کشور در این موضوع هستیم نشان از قدرت و اقتدار ماست.
  • رضا IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    30 71
    خداقوت سردار شجاع
  • امید DE ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    19 33
    درسته به غیر از پھپاد و موشک یه سیستم داریم که فقط و فقط در اختیار ایران ھست که با این سیستم ایران میتونه موشک ھای قارہ پیما رو رھگیری کنه و مسیرشونو تغییر بدہ این سیستم رو برای از بین بردن اسرائیل اربابش به امید خدا به کار خواھیم برد،درود بر سردار سلامی مغز متفکر سپاہ ،مرگ بر امریکا و صھیونیست و غرب بی دین
    • محمود IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      27 5
      منم یه چیزی درست کردم ولی فعلا به کسی نمیگم که اون چیز چیه
    • hassan GB ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      15 2
      واقعا تو یه خواب خیلی شیرینی به سر میبرید ولی یه دفعه یه موقعی بیدار میشید که دیگه کار از کار گذشته
  • علي FR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    15 27
    كاشكي امور را به سپاه و ارتش ميسپرديم چون ليبرال ها در حال نابود كردن همه چيز در ايران هستند هسته اي كه رفت محيط زيست كه حرفش را نزن بيكار ايراني و كار براي كارگران خارجي از رنو و پژو گرفته صنعت فضايي تعطيل و استادان ان توسط امارات و چين و امريكا استخدام !!! خدايا دست خاندان سكولار ضد انقلاب را كه با ترساندن مردم و با با سعار ديوار كشيدن در پياده رو به مقام رسيدند قطع كن
    • IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      3 10
      هزار تا مثبت
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    61 32
    به مدد موتورهای ساخت شرکت روتکس اتریش که در بازار موجود است(برای هواپیماهای فوق سبک) ایران هم پهپاد ساز شده ! آفرین
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      14 18
      از روی شکم سیری حرف می زنی دوست عزیز کشوری که بودجه های نظامی اون نه چند ده میلیارد دلار مثل همسایگان بلکه چند صد میلیون دلار هست انتظار زیادی ازش داری
    • امیر IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      5 10
      واقعاً موفقیت های دفاعی ایران اینقدر براتون دردآوره که به دروغ های مضحک پناه می برید؟!!!! در ضمن بودجه دفاعی ایران چند صد میلیون دلار نیست ، بلکه حدود ده میلیارد دلار است.
    • امین IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      5 25
      خطاب به 21:00 ، میشه بفرمایید جایگاه اتریش در صنعت پهپاد جهان کجاست؟!!!! همه دنیا اعم از دوست و دشمن اذعان دارند که ایران یکی از سه قدرت پهپادی جهان محسوب می شود، در ضمن ایران پهپادهای دورپروازی در اختیار دارد که از موتورهای خاصی استفاده می کند که تکنولوژی آن تنها در اختیار یک شرکت امریکایی است ، ایران توانسته به تکنولوژی ساخت این موتورها نیز دست پیدا کند، انگار جنابعالی خبر نداری که ایران در اوج تحریم ها در سالهای دفاع مقدس نیز پهپاد می ساخت و در زمینه ساخت پهپاد تجربه بیش از سی سال دارد
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    17 8
    اخیرا امارات هم داره پهپادها و شناورهای خوبی می سازه و در فضا هم شدیدا داره سرمایه گزاری می کنه
  • اربابی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    3 15
    سلام به جان بلتون امریکایی بگید انقلاب ۴۰سالگیرا جشن گرفت بروبمیر
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    2 2
    خدا کنه وسط کار برف و بارون نیاد چون شهرداری نمی تواند سر و سامان بدهد!!!
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    5 3
    اگر ما مثلا پهباد بسازیم ولی نتونیم هواپیمائی بسازیم که بتونه نیروهای نظامی کشور رو جابجا بکنه، خیلی ساده می شه درجه قدرت نظامی کشور رو برآورد کرد
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      1 1
      اولا تنها راه جابجایی هواپیماست ؟ ثانیا با هواپیمای مسافربری نمی شه جابجا کرد ؟
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    18 6
    الان همه کشورها قوی هستند همه کشورها توانایی ساخت موشک و پهباد را دارند تنها عامل پیروزی در جنگ بعد از این یکپارچگی ملت آن کشور خواهد بود تنها وحدت و یکپارچگی تمام
  • سلمان IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    24 14
    نیازی یه سیستم رادار گریز ندارند چون صدای موتورشون از هر فاصله ای مشخصه.
    • امین IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      1 2
      جناب سلمان خان، اگر صدای موتورشون به ادعای کذب جنابعالی از هر فاصله ای مشخصه ، پس چرا پهپادهای ایرانی توانستند از ناوهای آمریکایی عکس برداری کنند ، بدون آنکه آنها متوجه شوند؟!!!!!!
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    7 7
    باید اقتدار ایران را در آینده دید که چه رعبی بر دل دشمنان اسلام می اندازد انشاءالله بر علیه رژِم کوک کش صهیونیستی و دیگر همپیمانان جنایتکارش
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    17 8
    امریکا قراره چطور سقوط کنه دقیقا؟؟؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      6 16
      به رئیسشون نگاه کن معلومه
    • امیر IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
      8 8
      خطاب به 00:56، همانطور که شوروی سقوط کرد( شاید هم بدتر) دقیقاً ، در ضمن وقتی خود کارشناسان آمریکایی هم با ارائه تحلیل هایی به این مساله اذعان می کنند، خودباختگان سطحی نگر داخلی لطفاً کاسه داغتر از آش نشوند.
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    5 4
    نه بابا امریکا هم سقوط میکنه
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    6 17
    برای نابودی اسرائیل لحظه شماری می کنیم
  • امیر IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    7 13
    هرجایی کارهادست انقلابیون بوده موفق شدیم وهرجاعقب افتادیم وخراب کردیم کارهادست لیبرالهای دنیامحوربوده است پیشنهادمیدم که سپاه حوزه هسته ای ودانشمندان اون راحفاظت کنه وکارهای گذشته راهرچنددرزمینه تحقیقات باشه رهانکنه دشمنان مابیرحم هستندفرصت پیداکنندجزنابودی وذلت ماچیزی نمیخواهندبایدبرای هرشرائطی آماده باشیم ولوجنگ هسته ای خداهمه مجاهدان راه خدارابرای دین خودحفظ کنه
  • نهضت جهانی صلوات IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    14 10
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم حضرت امام رحمه الله علیه:اگر سپاه نبود کشور نبود اکنون باید گفت: اگر سپاه نباشد انقلاب نخواهد بود وباید بقو شهید صیاد بایدگفت :ارتشی وسپاهی یک لشگر الهی برای سلامتی همه عزیزان 14 صلوات هدیه نمائیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس