کد خبر 827824
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
هدر نائورت

وزارت امور خارجه آمریکا از اقدام ضدانقلابی کشف حجاب در ایران حمایت کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه آمریکا که پیشتر نیز از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرده بود، در اقدامی مداخله‌جویانه از فراخوان ضد انقلابی کشف حجاب در ایران حمایت کرد.

در همین راستا، «هدر نائورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر حمایت واشنگتن از آنهایی که به حجاب اجباری زنان معترض هستند، تاکید کرد.

وی در این‌باره گفت: ما (آمریکا) بازداشت دست‌کم ۲۹ نفر را که از راه اعتراض به حجاب اجباری، خواهان احیاء آزادی‌های مسلم و حقوق انسانی خود بودند؛ محکوم می‌کنیم. آمریکا درقبال حمایت از حق برخورداری از آزادی مذهبی، آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز متعهد باقی می‌ماند.

نائورت بی‌توجه به قوانین ایران مدعی شد: مردم باید در انتخاب نوع پوشش خود از آزادی برخوردار باشند و هر دینی را که می‌خواهند انتخاب کنند. محروم کردن مردم از چنین حقوقی، استقلال و منزلت آنها را زیر سوال می‌برد.

گفتنی است واشنگتن درحالی از حمایت از مردم ایران دم می‌زند که چندی پیش طبق فرمان ضدمهاجرتی ترامپ، ایرانی‌ها به ظن تروریست بودن از ورود به خاک ایالات متحده محروم شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    28 7
    مشرق ازخواب خرگوشی بیرون بیا !! هدفشون از این بلواها اینه که با سند و مدرک برعلیه ایران حرف بزنن !وقتی حسینی با تاکید میگه 50تا مسجد شیعه آتش زدم بدانید که همین آماربراش نان است !
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    قصه امروز بی حجاب ابزاری برای فشار به دولت تبدیل شده است و انتقام از مردم با صفای ایران. در حالی که اصلا حجاب در ایران وجودن دارد و هرکس به راحتی با بدترین شکل ممکن در خیانها و مهمانی و .. حضور دارد. حتی بدتر از روسپی های غربی
    • علی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      14 5
      آفرین واقعا راست گفتی شی مادر حلالت که اینگونه سخن حق گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس