البوکمال

نیروهای جبهه مقاومت هم با اشراف کامل بر منطقه اجازه دادند گروهی از تروریست‌ها وارد مناطق مورد نظر شوند و در ادامه در یک کمین دقیق موفق شدند ۴۰ تن ازآنان را کشته و زخمی کنند.

سرویس جهان مشرق - در تازه‌ترین تحولات میدانی سوریه، عناصر تروریستی داعش برای دومین بار متوالی در ۴ روز گذشته، شانس خود را برای قطع مسیر ارتباطی «المیادین - البوکمال»  در شرق استان دیرالزور سوریه امتحان کردند.

تروریست های داعش با حملات سنگین تلاش می کنند با قطع این مسیر راهبردی «المیادین - البوکمال»، راهی را برای خروج و نجات فرمانده هان محاصره شده خود از غرب رود فرات به شرق رود فرات باز کنند.

نقشه میدانی دیرالزور (محور المیادین -  البوکمال)
**برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در شرق سوریه در گفت وگو با مشرق به جزئیات حملات تروریست ها اشاره کرد و گفت: دهها تن از عناصر تروریستی باز هم مواضع نیروهای جبهه مقاومت را در حومه دو شهرک «غریبه و الکشمه» هدف قرار دادند.

همزمان جنگنده های روسی در آسمان شرق سوریه به پرواز درآمدند و عناصر تروریستی و خطوط کمک رسانی آنان را در حومه شرق رود فرات از جمله شهرهای «هجین، معیزیله و...» هدف قرار دادند.

نیروهای جبهه مقاومت هم با اشراف کامل بر منطقه اجازه دادند گروهی از تروریست ها وارد مناطق مورد نظر شوند و در ادامه در یک کمین دقیق موفق شدند ۴۰ تن از آنان را کشته و زخمی کنند. در این حملات چند خودروی نظامی تروریست ها هم منهدم شد.

تلفات تروریست ها در محور المیادین - البوکمال
تلفات تروریست ها در محور المیادین - البوکمال

از حومه شهرک های «صالحیه، الجلاء و تشرین» در حد فاصل المیادین- البوکمال هم خبر می رسد، نیروهای مقاومت پس از ۴ ساعت درگیری سنگین توانستند حملات عناصر تروریستی داعش را در این محور دفع کنند. ۲۵ تن از تروریست ها در جریان این درگیری ها کشته و زخمی شدند.

تلفات تروریست ها در محور المیادین - البوکمال
تلفات تروریست ها در محور المیادین - البوکمال

در جریان درگیری های سنگین در این محور نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند چند خودروی نظامی تروریست ها را منهدم کنند؛ نیروهای مقاومت مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی را هم از تروریست ها به غنیمت گرفتند.

منابع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کردند: تروریست های داعش با حملات متوالی درصدد هستند مسیر «المیادین - البوکمال» را حتی به صورت موقت مسدود کنند تا راه برای نجات فرماندهان محاصره شده از غرب رود فرات و انتقال آنان به شرق رود فرات محقق شود.

به گزارش مشرق، از محور شرقی رود فرات در شرق دیرالزور هم خبر می رسد، عناصر تروریستی داعش پس از ۵ ماه عقب نشینی بدون مقاومت در مقابل نیروهای دموکراتیک کُرد، از  در دو روز گذشته حملاتی را علیه نیروهای کُرد انجام دادند.

 درگیری نیروهای کرد

برخی منابع میدانی موضع تهاجمی گروه تروریستی را در شرق رود فرات  علیه نیروهای کُرد قابل تامل دانستند و اعلام کردند: این حملات در حالی صورت می گیرد که نیروهای دموکراتیک کُرد در شرق رود فرات درصدد بودند برای پشتیبانی از شبه نظامیان کُرد در عفرین خود را به شهر منبج و مناطق حومه برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
    16 2
    چرا ارتش سوریه اجازه ندارد وارد شرق فرات شود و داعشی ها را نابود و به تاریخی شان کند؟ چرا امریکا اجازه نمی دهد؟ مگر دولت سوریه برای مقابله با تروریست ها نیازمند اجازه دولت امریکا است؟
    • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
      4 1
      اگر وارد شرق فرات بشن معلوم نیست چند وقت بعد از کجا بزنن بیرون . به همین خاطر ارتش سوریه نباید اجازه بده نیروهای داعش به نیروهای کرد و امریکا اضافه بشن
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
    12 1
    برادران گرامی مبادا دور بودن از جبهه های عملیاتی و پدافند کردن و کمین کردن شما را خسته کند آماده و سرحال تحت دستور باشید که تا پیروزی نهایی فقط یک یا حسین (ع) دیگر باقی مانده . یا حسین (ع)
  • AE ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
    0 5
    دانش تمام شد
  • یه بنده خدا IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 3
    مگه داعش تموم نشده بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس