کد خبر 825981
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
گنجی

طلبکاران همیشگی امروز در پاچال پاسخگویی قرار گرفته اند که با پول مردم برای زلزله زدگان چه کردی؟

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان درباره پولهایی که برخی چهره ها و سلبریتی ها از جمله صادق زیباکلام برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع کرده و حالا در حسابشان جمع شده است، در کانال تلگرام خود نوشت:

وقتی سلبریتی ها (برخی) به میدان آمدند و شماره حساب اعلام و سپس ورودی حسابشان را به مثابه ارزیابی سرمایه اجتماعی شان تبلیغ کردند،به این فکر نمی کردند که همین کار گرداب سوزش سرمایه اجتماعی شان خواهد شد.  روشنفکرانی که مرتب به حاکمیت و دولت می‌گفتند لنگش کن امروز خود را در معرض آزمونی قرار دادند که هویت کاریکاتوری و بادکنکی شان را به چالش طلبید.

در همین رابطه بخوانید:

زلزله زدگان نیاز به فوریت داشتند اما بعد ازسه ماه هنوز پول در حساب است و کاری برایشان نشد. آقایی که در روزهای گذشته برنامه بودجه 97 دولت در حوزه فرهنگی را  به سخره گرفته بود و آن را با بودجه محیط زیست مقایسه می کرد حاضر نشد پول را بابت یک کانکس یا چادر یا پتو  و تغذیه مصرف کند. و بعد از سفرهای متعدد تبلیغی و عکس گرفتن با زلزله زدگان ،حال دنبال کار فرهنگی است. تازه متوجه شده‌اند که کشورداری کار آسانی هم نیست و داشتن پول در جیب هم اگر اراده و عرضه نداشته باشی مشکلی را حل نمی کند.

در همین رابطه بخوانید:

فرار رو به جلوی «زیباکلام» برای عدم پاسخگویی درباره مرگ «سارینا»+عکس

طلبکاران همیشگی امروز در پاچال پاسخگویی قرار گرفته اند که با پول مردم برای زلزله زدگان چه کردی؟ و اگر مدعی رای و نظر مردم هستید چرا از آنان سئوال نمی‌کنید که: این پول را صرف کدام بخش از مشکلات شما نمایم؟راستی سود روزانه میلیارد ها پول چه می شود؟. شفافیت چه می‌شود؟.بهرام که همیشه گور می‌گرفت امروز گور بهرام را گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
    3 0
    چه پول بی برکتی بود!
  • احمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    2 0
    احتمالا این پولها را می خواهد صرف زیبایی بیشتر کلامش کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس