کد خبر 825881
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
الهلال

یک روزنامه عربستانی درست یک روز پس از رد درخواست عربستان و امارات برابر قطر، به انتخاب زمین بازی استقلال و الهلال پرداخته است.

به گزارش مشرق، روز گذشته درخواست عربستان و امارات برای رویارویی با تیم‌های قطری در زمین بی طرف توسط AFC رد شد اما از قرار معلوم تیم‌های ایرانی همچنان مقابل سعودی‌ها باید در زمین بی‌طرف به میدان بروند.

روزنامه الریاضیه عربستان ضمن انتشار گزارشی درباره خبر منتفی شدن بازی های لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف و رد درخواست عربستان و امارات برابر قطر، به زمین بازی استقلال تهران و الهلال عربستان پرداخته است.

در این خبر آمده است که باشگاه استقلال کشور ترکمنستان را برای میزبانی با تیم الهلال در نظر گرفته و منتظر تایید نهایی AFC است. باشگاه الهلال هم کشور کویت را برای میزبانی از استقلال انتخاب کرده است.

این خبر در شرایطی منتشر شده است که با قطعی شدن حضور تیم های عربستانی در قطر، به نظر می رسد انتخاب دوحه می تواند گزینه مناسبی برای تیم های ایرانی برای بازی با سعودی ها باشد. استقلال و تراکتورسازی دو نماینده ای ایران هستند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال و الاهلی عربستان همگروه هستند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

آب پاکی را روی دست ایران ریخت؛ بازی نمایندگان ایران و عربستان همچنان در زمین بی‌طرف +سند

استقلال پیش از حکم AFC درباره لغو بازی در کشور بی طرف، در نظر داشت ترکمنستان را برای میزبانی از الهلال انتخاب کند و تراکتورسازی هم تاکنون موضع رسمی در اینباره نداشته است. با این شرایط و با توجه به عصبانیت عربستانی ها از حکم AFC برای حضور در کشور قطر، تیم های ایران می توانند با انتخاب دوحه برای میزبانی از عربستانی ها، ضمن استفاده از زیرساختهای مناسب قطر، ناراحتی عربستانی ها را دوچندان کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    4 0
    من پرسپولیسی ام ولی آفرین به شعور استقلال، اگر ترکمنستان نشد، قزاقستان نشد آذربایجان و ارمنستان و روسیه و چین و ژاپن و استرالیا و مالزی..... هر جایی غیر از حاشیه خلیج فارس....
  • ک IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    2 0
    قطر و عربستان فرقی نمیکنه . میزبانی رو ببرید تاجیکستان ترکمستان و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس