ذوب آهن

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به حضور ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش مشرق، رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه همین هفته برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها ذوب آهن نماینده ایران باید در خانه به مصاف تیم ایزاول هند برود و در صورت برتری در این دیدار می تواند راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود. 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره این دیدار نوشت: بعد از ناکامی تیم نفت تهران قهرمان جام حذفی در اخذ مجوز لیگ قهرمانان آسیا، تیم ذوب آهن جایگزین این تیم در این رقابت‌ها شد. با این حال ذوب آهن با لیگ قهرمانان بیگانه نیست. رقابت‌های سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان، هفتمین حضور این تیم در رقابت‌ها است. آن‌ها در سال ۲۰۱۰ به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافتند ولی برابر سئونگنام نماینده کره جنوبی شکست را پذیرفتند و نایب قهرمان شدند. 

امیر قلعه نوعی، سرمربی پیشین تراکتورسازی در تابستان راهی این تیم اصفهانی شد تا تجربه حضور او در لیگ قهرمانان به کمک این تیم بیاید. بازیکن پیشین استقلال و السد، در سال ۱۹۹۱ قهرمانی در آسیا را تجربه کرده است و در سال ۲۰۰۷ نیز روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نشست.

ستاره:

مرتضی تبریزی مهاجم گلزن ذوب آهن ستاره این تیم محسوب می‌شود. او سال قبل با زدن ۱۰ گل برترین گلزن تیمش در لیگ ایران بود و امسال نیز توانسته است خیلی زود رکورد سال قبل خود را تکرار کند و در حالی که چند بازی از نیم فصل دوم گذشته است، او به رکورد ۱۰ گل زده برای تیمش رسیده است. 

دیدار ذوب آهن و ایزاول هند سه‌شنبه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس