کد خبر 825595
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
عبدالله گنجی نمایه

قطعا برای نیروهای انقلاب هر حکمی که صادر می شود باید تمام کننده باشد. زیرا هم ایشان معصوم نیست و هم قوه قضائیه فصل الخطاب است.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت:

در تاریخ هفتم آبان 1395 اولین مطلب در ماجرای سعید طوسی را در سرمقاله روزنامه جوان با عنوان"از سیف الله صدر اسلام تا قاری زمان" نوشتم .در بخشی از آن آورده شد:

"طوسی دارای صدای خوش و خدادادی برای خواندن قرآن است که نظام چک سفیدامضا برای عصمت او نداده است و اگر انحراف او ثابت شود باید مجازات شود. درباره او از تبرئه تا اعدام را باید پذیرا باشیم. آنان که فصل الخطابی قوه قضائیه را نمی‌پذیرند، همان کسانی هستند که «طوسی بهانه است، اصل نظام نشانه است» را دنبال می کنند.

در این رابطه بیشتر بخوانید: سعید طوسی تبرئه شد/ اولین اظهارنظر طوسی بعد از صدور حکم

قطعا برای نیروهای انقلاب هر حکمی که صادر می شود باید تمام کننده باشد. زیرا هم ایشان معصوم نیست و هم قوه قضائیه فصل  الخطاب است.

اما کار به جایی رسیده که مدعیان حقوق هم با جوهره سیاسی به آن می پردازند.محمود صادقی اگر دکتری حقوق دارد چرا شکلی- سیاسی به موضوع می پردازد؟ چه اشکال دارد حکم را  در مقابل خود بگذارد و بند بند آن را به چالش بکشد؟شرایط احراز جرم را نقد کند.برای حقوق دان زیبنده نیست بدون توجه به محتوای پرونده القای نفوذ کند. شما به عنوان حقوق دان روش اثبات جرم ایشان را که قاضی توجه نکرده(به قول شما نفوذ صورت گرفته) را بر ملا سازید و ادله ارائه کنید که جرم محقق شده است.اگر می خواهید متهم به سیاسی کاری نشوید بر اثبات جرم متمرکز شوید تا به جمع حامیان شعار:"طوسی بهانه است،اصل نظام نشانه است " ارجاع نشوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mehrzad IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    78 38
    اراذل و اوباش سیاسی (اصلاح طلبها در یک کلام) برای رسیدن به مقاصد شون راحت دروغ میگن راحت تهمت میزنن خاصیت نظام فکری بدون ایدئولوژی اسلامی و عدم معاد باوری به همین جا ختم میشه حالا چندتا کوتوله مثل صادقی و تاجزاده باید نظام رو تحت فشار بذارن؟ اینها هم مثل یه دستمالی دماغی مطمئنا بزودی زود به زباله دان تاریخ ارجاع میشن
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    49 37
    آنچه طوسی را طوسی کرده و افسادطلبان را ناراحت کرده این است که ایشان اهل قرآن بوده و در بیت رهبری تلاوت هایی داشته اند؛ هدف افسادطلبان هم از حمله های امروزی و انتشار مطالب خلاف واقع و هجمه های دیروز، فقط و فقط مقابله با اسلام، قرآن و رهبری است و الا طوسی بهانه ست قرآن و رهبری نشانه ست!
    • RU ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      29 31
      یه بار دیگه هم اینو گفتی. مشکل امثال شما اینه که عملکردتان را به پای دین خدا می نویسید.
  • حسین IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    41 28
    آقای گنجی برید ببینید مردم چقدر به شماها اعتماد دارن !
    • US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      26 18
      نگو مردم بگو کسانی که رسانها ها فاسد بیگانه را دنبال میکنند به شما اعتماد ندارند جماعتی که رسانه ها فا سد را دنبال میکنند معلومه چه کسانی هستند
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      17 21
      من بالشخصه به اصلاح طلبان فاسد اقبال دارم و بی بی سی هرچی یگه قبول دارم
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      23 11
      مردم فاسد فاسدتر از خودشون را قبول دارند !
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    30 26
    طوسی بهانه است،اصل نظام نشانه است "
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    30 14
    ما دروغگو ها رو تایید نمیکنیم اما چرا بین این همه قاری فقط ایشون مورد اتهام قرار گرفت . اگر موضوع حقیقت داشته باشه .امروز تبرئه شدی .در دستگاه قضای خداوند چه میکنی
    • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      25 23
      امیدوارم خودت دچار پاپوش بشوی و بفهمی تهمت ناحق چه مزه ای دارد.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    17 7
    کسی انتظار نداشت... و البته تمام نشده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس