کد خبر 825523
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کفاشیان

روزنامه اماراتی فاش کرد که نماینده ایران در موضوع اختلاف عربستان و امارات با قطر به نفع قطری‌ها رای داد.

به گزارش مشرق، امروز رای نهای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اختلاف عربستان و امارات با قطر بر سر میزبانی رسما اعلام می‌شود. کمیته اجرایی مسابقات روز گذشته با حضور اعضای خود از طریق ایمیل درباره این موضوع رای گیری کرد. 

نکته مهم در این رای گیری حضور نماینده ایران که حق رای دارد، بود. سایت الاخباریه امارات از رای نماینده ایران در AFC درباره این موضوع پرده برداشت و نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که علی کفاشیان، نماینده ایران در AFC رایش را به نفع قطری‌ها داده است. تا اتمام زمان رای گیری بیش از ۸ رای به AFC رسیده بود که اکثریت این آراء توصیه ۲ کمیته بی طرف را تایید کرده بودند یعنی بازی در زمین بی طرف. برای اجرایی شدن قانون زمین بی طرف باید نسبت آراء ۵۰+۱ باشد یعنی از ۱۸ عضوی که رای می‌دهند ۱۰ عضو به نفع این قانون رای دهد.

منابع آگاه از AFC فاش کرد که هر کدام از این ۳ کشور بعد از اعلام رسمی رای AFC می‌توانند به دادگاه بین المللی ورزش(CAS) شکایت کنند و درخواست توقف اجرای آن شوند. البته این ۳ کشور تنها ۲۰ روز زمان دارند تا رای را تغییر دهند.

با فاش کردن رای نماینده ایران از سوی اماراتی‌ها و اعتراف روز گذشته رئیس هیئت ورزش  عربستان به پذیرفتن بازی در قطر نشان دهنده این حقیقت است که سعودی‌ها و اماراتی‌ها به شدت نگران هستند و شکستشان را نزدیک می‌بینند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس