کد خبر 825455
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
قاتل همسر نمایه

مردی که متهم است همسر سالخورده‌اش را به قتل رسانده مدعی است به خاطر نخریدن سبزی این درگیری مرگبار رخ داده است.

به گزارش مشرق، ساعت ۸:۲۱ صبح روز پنج‌شنبه پنجم بهمن‌ماه مردی سراسیمه با اداره پلیس تماس گرفت و گفت دو مرد ناشناس مادر سالخورده‌اش را به قتل رسانده و از محل گریخته‌اند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۶۱ ابوذر در محل حادثه که آپارتمانی حوالی خیابان بدخشانی بود حاضر شدند. مأموران در داخل آپارتمان مسکونی با جسد زن ۶۳‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

با اعلام این خبر قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. تیم جنایی در بازرسی از محل حادثه دریافتند پس از حادثه طلا و جواهرات مقتول به ارزش ۳۰‌میلیون تومان به سرقت رفته است.

پسر مقتول در نخستین شاخه از تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: پدر و مادرم در این آپارتمان تنها زندگی می‌کردند. لحظاتی قبل پدرم وحشت زده به خانه‌ام آمد و گفت: دو مرد غریبه نقاب دار همسرم را به قتل رسانده و از محل گریخته‌اند.

به سرعت همراه پدرم به خانه‌مان آمدیم و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدیم. 

پس از این تیم جنایی از شوهر مقتول تحقیق کرد. وی در ادعایی گفت: ساعتی قبل همسرم از من خواست از سبزی‌فروشی محل مقداری سبزی بخرم و به خانه بیاورم.

من از خانه بیرون رفتم و پس از کمی راه رفتن در پارک به سبزی فروشی رفتم، اما سبزی نداشت و به خانه برگشتم که دیدم دو مرد نقابدار ناشناس از خانه‌ام بیرون آمدند. وقتی وارد خانه شدم با جسد بی‌جان و خونین همسرم روبه‌رو شدم و به پسرم اطلاع دادم. 

مأموران در تحقیقات از شوهر مقتول متوجه تناقض‌گویی‌های او شدند و همچنین در تن‌پیمایی از وی با زخم‌های تازه‌ای و آثار خراشیدگی ناخن روی بدن و دست وی روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت وی در درگیری زخمی شده است.

همچنین مأموران در بررسی‌ها بعدی لباس خونی شوهر ۷۰‌ساله مقتول را پیدا کرده بودند که در داخل لباسشویی پنهان کرده بود. بدین ترتیب مأموران به وی مظنون شدند و مرد۷۰‌ساله را مورد تحقیقات تخصصی قرار دادند. 

متهم وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد ناچار به قتل همسرش اعتراف کرد و در ادعایی گفت: من و همسرم مدتی است به خاطر کهولت سنی با هم اختلاف داریم و گاهی اوقات مشاجره لفظی می‌کردیم.

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم مرا به بیرون فرستاد تا سبزی بخرم. وقتی بیرون رفتم ساعتی داخل خیابان چرخیدم و بدون اینکه سبزی بخرم به خانه برگشتم. به همین خاطر همسرم شروع به نق زدن کرد که با هم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت با چاقو چند ضربه به او زدم.

پس از حادثه به خانه پسرم رفتم و این نقشه دروغین را برای او توضیح دادم. تحقیقات از متهم به دستور قاضی دشتبان درباره ادعای وی و بر ملا شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمود IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    22 2
    همیشه دعا کنیم عاقبت بخیر بشیم
  • P IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    6 0
    روزجمعه اونم صبح کدام سبزی فروشی بازه ؟؟
    • عه IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
      0 0
      5 شنبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس