کد خبر 825021
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
بسکتبال

رفتارهای چاله میدانی در این فصل از لیگ بسکتبال ادامه داشته و در دیدار نفت و شهرداری تبریز نیز سرپرست تبریزی‌ها حرکات زننده‌ای داشت.

به گزارش مشرق، دیدار سوم تیم‌های بسکتبال نفت آبادان و شهرداری تبریز در حالی روز گذشته برگزار و با برتری نفتی‌ها به پایان رسید که پیش و بعد از مسابقه حاشیه‌های زیادی داشت.

پیش از آغاز مسابقه به طبل‌های موجود در سالن که تماشاگران آورده بودند، ایراد گرفته شد و همین موضوع تاخیر در آغاز بازی به وجود آورد، اما پس از پایان باز هم شاهد رفتارهای چاله میدانی در بسکتبال  بودیم.

بعد از اتفاقی که در ماهشهر افتاد و شاپور یاوری سیلی به صورت هاشمی، سرمربی مهرام زد، انتظار می‌رفت دیگر در این فصل شاهد چنین رفتارهای زشتی نباشیم، اما اتفاق دیگری در آبادان آن هم نه از سوی بازیکن و مربی بلکه سرپرست شهرداری تبریز رخ داد.

درگیری‌های پایان بازی بین یکی دو بازیکن بود، اما سرپرست شهرداری تبریز که یک بار به خاطر رفتارهای زشتش در تهران محروم شده بود، در دیدار با نفت هم به نوعی برای حریف گریبان چاک کرده و گویی که آماده نبرد تن به تن می‌شود!

درحالی که بازیکنان سعی در آرام کردن او هستند بطری بر زمین کوبیده و گفته می‌شود فحاشی نیز کرده است. سرپرست تبریزی‌ها که محرومیت 6 ماهه‌اش  تا پایان فصل تعلیق شده بود، مطمئنا با این حرکات کمیته انضباطی فدراسیون محرومیت او را قطعی محسوب خواهد کرد.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم با حساب 77 بر 69 به سود نفت به پایان رسید. دیدار چهارم نفت و شهرداری امروز ساعت 15 برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس