کد خبر 824670
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
وثوق احمدی

عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مسائل و موارد مرتبط با قرارداد مهدی طارمی با باشگاه‌های ریزه‌اسپور و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، روزبه وثوق‌احمدی درباره اینکه با توجه به اتفاقات رخ داده در قرارداد مهدی طارمی با باشگاه‌های ریزه‌اسپور ترکیه و پرسپولیس آیا احتمال تغییر در نتایج و همچنین کسب عنوان قهرمانی این باشگاه وجود دارد یا نه، گفت: تا جایی که من می‌دانم طارمی در زمان نقل و انتقال قانونی به پرسپولیس پیوست اما در این باره بهتر است مسئولان محترم سازمان لیگ صحبت کنند. 

عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به این سؤال که در چنین شرایطی قانون چه می‌گوید، گفت:‌وقتی اتفاقی رخ می‌دهد باید دید که کدام قانون برای اتفاق رخ داده حاکم خواهد بود. الان حدود یک ماه است که قانون انضباطی جدیدی تصویب شده و قانون انضباطی دیگری بود که قبل از آن جاری و ساری بود و مسابقاتی که پرسپولیس انجام داده بر اساس آن قانون انجام پذیرفته است.در قانون قبلی اگر تخلفی وجود داشت و یا از بازیکن غیرمجازی استفاده می‌شد می‌توانستند طی 24 ساعت اعتراض خود را اعلام کنند اما در قانون جدید اگر موضوعاتی مانند جعل و سند مجعول وجود داشته باشد دیگر محدودیت 24 ساعته ندارد. 

وی خاطرنشان کرد:  باید دید این مسائل شامل کدام قانون انضباطی می‌شود اگر قبل از خاتمه مسابقات مطرح شود یک شرایط انضباطی برای آن حاکم است و اگر بعد از آن باشد شرایط دیگری حاکم خواهد شد. در ثانی وقتی شکایتی قرار است مطرح شود باید یک ذینفع وجود داشته باشد تا شکایت پیگیری شود. این مسائل در حیطه و اختیارات دوستان محترم کمیته انضباطی است و آنها می‌گویند که بر اساس کدام آئین‌نامه انضباطی این مسئله قابل پیگیری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس