کد خبر 824050
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
مجتبی شاکری

عضو سابق شورای شهر گفت: گزارش ۵۰۰ صفحه‌ای نجفی بیش از اینکه حقیقت باشد فرار به جلو برای عدم پاسخگویی است.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری با بیان اینکه نمی توان به بهانه شفافیت به مسئولان سابق اتهام زد گفت: بی شک اتهام زنی آقای نجفی به آقای دکتر قالیباف باید از طریق مراجع ذی صلاح قانونی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد چراکه مدیریت شهر قبلی تهران و معاونین ایشان و خدماتی که در طول بیش از ده سال ارائه داده اند مورد اتهام وشک قرار گرفته است.

نمی توان به بهانه شفاف کردن امور واصلاح مشکلات بی محابا به مسئولین تهمت زد اگر مسئولی احساس می کند خلافی صورت گرفته است می تواند با مراجعه به دستگاه های نظارتی وقانونی این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.


 وی با تاکید براینکه منتشر کردن مدارک بدون داوری قانونی وکارشناسی خلاف قانون است اظهارداشت: در شرایطی که پاسخگویی به مطالبات اقتصادی مردم امری بسیار ضرروی است و برهمه مسئولین واجب است تا با جدیت در این موضوع وارد شوند، منتشر کردن مدارکی که بدون  داوری قانونی وکارشناسانی صورت گرفته اقدامی خلاف قانون است که نه تنها به مشکلات احتمالی کمک نمی کند بلکه منجر به افزایش ابهامات می شود، ضمن اینکه آقای نجفی عضو شورای شهر بودند و شش سال در شورای سوم حضور داشتد اگر اتهاماتی که وی بر مدیریت قالیباف روا باشد بی شک ایشان به همین راحتی نمی توانند مشکلات را به گردن مدیریت پیشین شهرداری تهران بیاندازند چراکه عضو شورا بودن خود مسئولیت زاست و ایشان هم در موارد اتهامی عنوان شده شریک هستند.


وی با اظهار اینکه گزارش  نجفی فرار رو به جلوست تصریح کرد: گزارش ۵۰۰ صفحه ای آقای نجفی بیش از اینکه حقیقت باشد فرار به جلو برای عدم پاسخگویی ایشان به عنوان شهردار تهران است از این رو قبل از آنکه بخواهیم موضوع اتهامات مثلا مدیریت سابق را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است ایشان گزارش عملکرد خود را اعلام کنند.


وی در پایان با پرهیزدادن مسئولین از القای انتقام جویی خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه اولویت امروز نظام است از این رو به همه دوستان توصیه می کنم خدمت صادقانه را مورد توجه قرار دهند چراکه در صورت اتهام زنی با برخورد دستگاه قضایی مواجه خواهند شد. مسلما نوع برخورد مسئولان نباید به گونه القای انتقام جویی و القای اینکه من خوب هستم و دیگران بد باشد! مهم خدمتگزاری به نظام و نمایش دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس