کد خبر 821267
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
کیهان

ای عوام! بعضی‌ها عصبانی شده‌اند که چرا به آنها اهانت شده است!!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اظهارات آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران که عوامل اصلی آشوب‌های اخیر را «آشغال» نامیده بود، باعث عصبانیت بعضی‌ها شده است!


گفتم: خوب حق دارند عصبانی شوند! چون این جرثومه‌های پلیدی هزاران مرتبه کثیف‌تر و خبیث‌تر از آشغال هستند.


گفت: ‌ای عوام! بعضی‌ها عصبانی شده‌اند که چرا به آنها اهانت شده است!!


گفتم: کسانی که انسان‌های بی‌گناه را کشته‌اند، به اسلام و قرآن اهانت کرده‌اند، حسینیه‌ها را به آتش کشیده‌اند، پرچم کشور را آتش زده‌اند، مرقد مطهر اولیاءالله و امامزاده‌ها را ویران کرده‌اند، اموال عمومی را تخریب کرده‌اند و... اگر هزاران مرتبه پلیدتر از آشغال نیستند پس چه هستند؟!


گفت: کسانی به آقای صدیقی اعتراض کرده‌اند که منتقدان خود را، «بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، جیب‌بر، لات، خرابکار، عقب‌مانده و...»  می‌نامیدند و آنها را به جهنم حواله می‌دادند!


گفتم: از این گذشته، آقای صدیقی حساب فریب‌خورده‌ها را از آشوبگران جدا کرده بود، در حالی که ناکارآمدی دولت در ایجاد اشتغال و تامین معیشت و مسکن و گرانی و رکود و مشکلات دیگری از این دست عامل نارضایتی و فریب خوردن آنها بود.


گفت: با این حساب دولت باید از آقای صدیقی خیلی هم ممنون باشد که عامل سوء‌استفاده از این نارضایتی‌ها را آشغال نامیده و صف آنان را از صف فریب‌خوردگان جدا کرده است. نه اینکه گناه کم‌کاری خود را با حمله بی‌اساس به آقای صدیقی رفع و رجوع کند!


گفتم: دانش‌آموزی از آموزگار خود پرسید؛ آیا شما مرا به خاطر کاری که نکرده‌ام تنبیه می‌کنید؟! آموزگار گفت، نه جانم و هیچ‌کس را به خاطر کاری که نکرده تنبیه نمی‌کنند. چرا این سؤال را می‌پرسی؟ و دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه؟ چون من تکلیفم را انجام نداده‌ام!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس