کد خبر 820642
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
سانچس

مهاجم شیلیایی توپچی‌های لندن شایعه جدایی‌اش از این تیم را قوت بخشید.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، الکسیس سانچس در سفر اعضای تیم فوتبال آرسنال به شهر بورنموث برای رویارویی با تیم این شهر یعنی بورنموث در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، توپچی‌های لندن را همراهی نکرده تا شایعه جدایی‌اش از این تیم را قوت ببخشد. گفته می‌شود این مهاجم 29 ساله روز گذشته (شنبه) در تمرینات آرسنال حضور داشته و دچار مصدومیتی هم نشده است.

بر اساس همین گزارش‌ها، نشانه‌های موجود حاکی از آن است که سانچس در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از جمع توپچی‌ها جدا و در ازای 30 میلیون پوند راهی منچستریونایتد خواهد شد. منچستریونایتد در حالی در آستانه جذب این مهاجم شیلیایی است که منچسترسیتی خیلی زودتر این بازیکن را زیر نظر داشت، اما پیشنهاد اغواکننده شیاطین سرخ با دستمزد هفتگی 400 هزار پوند رنگ این انتقال را از آبی به قرمز تغییر می‌دهد.

سانچس 29 ساله تنها 6 ماه از قراردادش باقی مانده و در صورتی که آرسنال در این پنجره زمستانی او را نفروشد، در پایان فصل چیزی از بابت انتقال او عایدش نخواهد شد. در طرف دیگر منچستریونایتد با توجه به مصدومیت مجدد زلاتان ابراهیموویچ، در خط حمله نیاز به جذب مهاجم جدید می‌بیند.

احتمال اینکه هنریک مخیتاریان هم در فرایند جذب الکسیس سانچس از آرسنال مورد معاوضه قرار بگیرد نیز وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس