کد خبر 820131
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
راهیان نور

ثبت نام کاروان های راهیان نور ستاد شهید باقری و شهید صیاد شیرازی برای ایام نوروز ۹۷ آغاز شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ثبت نام کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری برای عید نوروز 97 از امروز آغاز شد. کاروان زائران راهیان نور در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی در بازه ای سه روزه از 16  اسفند96 لغایت اول فروردین 97 از یادمان‌های اروند,علقمه, شلمچه,طلاییه, هویزه, دهلاویه, میشداغ, چزابه, فکه و فتح المبین بازدید خواهند کردند. در کنار بازدید زائران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس, فعالیت‌های فرهنگی شامل روایتگری, فضاسازی, آماده سازی مقرها و برنامه‌های جانبی در اردوگاه‌ها در ستاد شهید صیاد شیرازی در نظر گرفته شده است.

 اعزام کاروان‌های ستاد راهیان نور شهید باقری که ویژه خودروهای شخصی است نیز از 25 اسفند96 لغایت چهارم فروردین 97 خواهد بود و خانواده ها در قالب این کاروان با خودرو شخصی خود از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند. در این کاروان خانواده ها در بازه های سه روزه به همراه راوی و هدایتگر کاروان از یادمان‌های علقمه, شلمچه, طلائیه, هویزه, فکه, فتح‌ المبین بازدید کرده و برگزاری برنامه های تفریحی و خانوادگی از دیگر برنامه های ستاد راهیان نور شهید باقری برای زائران مناطق عملیاتی جنوب است.

 ثبت نام در این کاروان ها از امروز 17 دی ماه آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند به سایت راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس