خانواده ای که از اسارت پسرشان تجارت می کنند

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که خانواده «هدار گولدن» نظامی صهیونیست اسیر این گردان ها در غزه، از اسارت و درد و رنج فرزندشان، استفاده تجاری می کنند.

به گزارش مشرق، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اعلام کرد که خانواده “هدار گولدن” نظامی صهیونیست اسیر این گردان ها در غزه، از اسارت و درد و رنج فرزندشان، استفاده تجاری می کنند. بنابر این گزارش، گردان های قسام ظهر امروز پنجشنبه با انتشار پیامی تصویری بر روی پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد که خانواده هدار گولدن با درد و رنج فرزند اسیرشان تجارت می کنند.

قسام در آغاز این فایل ویدیوئی، گوشه ای از سخنان مادر این نظامی اسیر صهیونیست را پخش کرده است که در مقر سازمان ملل متحد سخنرانی می کند و می گوید:« پسر من قربانی جنگ نبود، بلکه قربانی آتش بس انسانی بود که زیر نظر سازمان ملل صورت گرفت.»

در این پیام تصویری گردان های قسام آمده است که در جریان جنگ 51 روزه سال 2014 ارتش صهیونیستی علیه غزه، توافق آتش بسی زیر نظر سازمان ملل متحد به دست آمد که از ساعت 8 روز جمعه 1/8/2014 به مرحله اجرا در می آمد. این گردان ها در ادامه تصریح کرده است که عناصر پیاده نظام تیپ گفعاتی ارتش صهیونیستی راس ساعت 3 بامداد در عمق 2 کیلومتری باریکه غزه نفوذ کردند و راس ساعت 7:20 “هدار گولدن” در قالب تیم نظامی صهیونیستی درصدد اسارت برخی مبارزان مقاومت برآمد، اما راس ساعت 7:30 صبح همان روز در کمین قسام گرفتار شدند و دو نظامی صهیونیست به نام های “بنیاه” و “لئیل” کشته شده اند و هدار ناپدید شد.

در این قسمت، علامت سوال بر روی چهره این افسر صهیونیست به نمایش در می آید. گردان های قسام در ادامه پیام خود اعلام می کند که راس ساعت 9:30 تجاوز جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهر رفح آغاز شد و در جریان آن بیش از 140 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها باب منزل تخریب و هزاران نفر از ساکنان این شهر آواره شدند.

این گردان ها در پایان پیام صوتی خود، ادعاهای خانواده هدار گولدن را مثال آشکار “سوء استفاده از درد و رنج فرزندان دانسته است.» گفتنی است که گردان های قسام چند روز پیش پیامی را خطاب به مادر “هدار گولدن” در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و آورده بود که «اگر می خواهی پسرت را ببینی، باید این را از دولت خودتان بخواهی؛ چرا که آن دولت بر روی واقعیت سرپوش می گذارد و این در حالی است که واقعیت را می داند و در ادعاهای خود درباره نظامیان اسیر صهیونیست دروغ پردازی می کند.»

قسام همچنین قبلا تصاویر چهار نظامی صهیونیستی به نام های “شائول آرون”، “هدار گولدن”، “آوراهام منگستو” و “هاشم السید” (بادیه نشین) را منتشر کرده بود، اما هیچ گونه اطلاعات و جزئیات مجانی درباره آنها منتشر نکرده بود.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس