کد خبر 819889
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

به گزارش مشرق، «مهدی محمدی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

بازی امشب ترامپ چیزی غیر از یک توافق پس پرده با اروپا نبوده است. اینکه ترامپ می گوید تعلیق تحریم ها را برای آخرین بار تمدید می کند الا اینکه ایران و اروپا برجام را اصلاح کنند، یعنی اروپا و امریکا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق کرده اند.

این همان اصلاحاتی است که کروکر هم بناست در قانون جدید خود بگنجاند یعنی محدود کردن برنامه موشکی و حذف سقف های زمانی برجام. پیش بینی آینده چندان سخت نیست: اروپایی ها احتمالا خواهند گفت برجام می تواند حفظ شود به شرط اینکه ایران محدودیت های موشکی و منطقه ای را بپذیرد والا آنها در اجرای کاتسا همراه امریکا خواهند بود!


خروج از این بازی مضحک جز با خطر کردن بر سر اصل برجام ممکن نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسین IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    1 0
    باسلام بابا به اندازه کره شمالی هم نیستیم آخرش با ثابت قدم بودن در تصمیماتشون امریکا را گیج کردن بطوری که امریکا به کره جنوبی مجوز داد که با کره شمالی وارد مذاکره بشوند.ولی متاسفانه مسئولین ما هنوز به دنبال این هست که این شیر بی یال و اشکمو دنبد یعنی برجام را حفظ کنند.امام خمینی ره فرموده بودند اگر جلوی دشمن که همان امریکاست یک قدم عقب بیایید اونها ده یا صد قدم جلو خواهند آمد.البته بعضی از مسئولین ما نگران دو تابعیتی خود و ادامه تحصیل فرزندانشان در امریکا و اورپا هستن بالاخره دل نگران آنها در تصمیماتشون شاید اثر بگذارد؟؟؟!!!!! در این مقطع مسئولین باید با عمل گوش بفرمان رهبر باشند.و هیچ چیزی نترسند و دیگه دنبال کدخدا
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    2 0
    دولتمردان جمهوری اسلامی چرا اعتراض نمی کنند چون هرچه داد بزنند عین صدای مردم کسی جوابگو نیست
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    2 0
    از ديپلماسي لبخند چه انتظاري مي توان داشت؟ اگر دست ... باشد موشكها را هم خواهيم داد. اما اين آرزو را بگور خواهند برد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس