کد خبر 819820
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کمیسیون تلفیق

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ از استمهال این کمیسیون برای بررسی بیشتر لایحه بودجه ۹۷ خبر داد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به آخرین جزئیات بررسی لایحه بودجه 97 در کمیسیون تلفیق، گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق بودجه، از زمان تشکیل 10 روز برای بررسی و تصویب لایحه بودجه فرصت دارد که در صورت نیاز، این زمان تمدید می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 از استمهال این کمیسیون از هیئت‌رئیسه مجلس برای بررسی بیشتر لایحه بودجه 97 در کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد و گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، بررسی لایحه بودجه 97 در کمیسیون تلفیق، اواخر این هفته پایان می‌یابد که در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه پارلمان، درخواست مهلت یک هفته‌ای برای بررسی بیشتر لایحه بودجه را داده‌ایم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه، اظهار داشت: هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تمدید مهلت یک هفته‌ای به کمیسیون تلفیق بودجه 97 برای بررسی بیشتر این لایحه موافقت کرده است.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: با توجه به موافقت هیئت‌رئیسه مجلس برای بررسی بیشتر یک هفته‌ای لایحه بودجه 97 در کمیسیون تلفیق، روند بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق اواخر دی‌ماه پایان می‌یابد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:  تلاش مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 97 این است که، قانون بودجه سال آینده مطابق با دغدغه‌ها و نیازهای اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه و در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای کشور تصویب شود.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس