کد خبر 819551
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
گل محمدی

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: نفت تهران ۱۰ نفره دفاع می‌کرد و ما هم تحت فشار بودیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از شکست دو بر صفر تراکتورسازی مقابل نفت تهران، گفت: در این بازی‌ها که حریف 10 نفره دفاع می ‌ند باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. دفاع آنها کار را سخت کرده بود. ما استرس برد داشتیم و برای برد هم آمده بودیم، اما روی غافلگیری گل خوردیم و کار در ادامه سخت شد. شکست خیلی سخت و تلخی بود. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها حق دارند ناراحت شوند. امتیازات از دست رفته را امیدوارم در ادامه جبران کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حواشی اخیر این تیم و بحث برکناری‌اش گفت: گزینه‌های خیلی زیادی مطرح شده که این موضوع روی تیم تاثیر منفی گذشته و کار را برای ما سخت کرده بود. ما تحت فشار بودیم و این فشار به بازیکنان هم منتقل می‌شد. نباید از شکستی که خوردیم زیاد صحبت کنیم. چیزی که مشخص است، این است که که ما خوب نتیجه نگرفتیم، بازی را واگذار کردیم و بازی تلخی برای ما بود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که «آیا در تراکتورسازی می‌مانید یا خیر؟»، عنوان کرد: من مربی حرفه‌ای هستم و با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارم. نظر باشگاه در این مورد خیلی مهم است و من تابع تصمیم باشگاه هستم و مجبورم از تصمیم باشگاه اطاعت کنم. فوتبال همین است. مربی یک روز خوب و یک روز بد دارد. شما در عالم مربیگری یک روز شعار علیه خودتان می‌شنوید و یک روز هم تشویق می‌شوید. من حرفه‌ای هستم و این هم در عالم مربیگری حرفه‌ای عادی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس