ادلب سوریه

نیروهای مقاومت با عقب راندن عناصر تروریستی توانستند ارتفاع راهبردی «سلمون» را در جنوب شرق فرودگاه «ابوظهور» به کنترل درآورند

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از شرق استان ادلب حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت برای پیشروی به سمت فرودگاه ابوظهور ادامه دارد و در جدیدترین تحولات میدانی، شهرک های جنوبی فرودگاه از اشغال عناصر تروریستی خارج شدند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت دقایقی قبل توانستند شهرک های «البیاعیه، الدبیشه، زفر صغیر، زفر کبیر، بیاعه کبیر، بیاعه صغیر، ام جوره، رسم عابد و ام جرین» را به کنترل خود در بیاورند.

نیروهای مقاومت همچنین با عقب راندن عناصر تروریستی توانستند ارتفاع راهبردی «سلمون» را در جنوب شرق فرودگاه «ابوظهور» به کنترل درآورند؛ با پاکسازی این ارتفاع نیروهای مقاومت بر باند شرقی فرودگاه ابوظهور اشراف دید پیدا کردند.

** برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از رسیدن نیروهای جبهه مقاومت به ۳۵۰ متری فرودگاه ابوظهور خبر داد و گفت: تروریست ها حومه فرودگاه را به مین و تله های انفجاری آلوده کرده اند تا مانع از پیشروی نیروهای مقاومت شوند.

وی با بیان این که یگان های مهندسی برای خنثی سازی تله های انفجاری حومه فرودگاه وارد عمل شده اند، افزود: نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند مواضع خود را در شهرک های آزاد شده تثبیت کنند.

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که عناصر تروریستی در فرودگاه همچنان از مواضع خود دفاع می کنند، گفت: یگان موشکی و جنگنده های روسی در حال شخم زدن مواضع تروریست ها در حومه شهرک و فرودگاه ابوظهور هستند و نیروهای عملیاتی خود را برای ورود به فرودگاه آماده می کنند.

به گزارش مشرق، درگیری های سنگین در شهرک های تازه آزاد شده همچنان ادامه دارد و تلفات عناصر تروریستی در ساعات گذشته بسیار بالا گزارش شده است؛ دو تن از سرکرده های میدانی تروریست های به نام های «موسی الحمدانی و ابوالقعقاع صالح» در جریان درگیری های عصر امروز به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    6 0
    امسال سال نابودی جبهه النصره و بقیه تفاله های عربستان در سوریه هستش ان شاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس