مسعود همامی علی اکبر طاهری

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من سپاهان را دوست دارم و از این تیم رشد کردم اما شکایت من از پرسپولیس هیچ ارتباطی به سپاهان ندارد.

به گزارش مشرق، مسعود همامی درخصوص شکایتش از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه احتمال دارد این باشگاه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکلاتی شود، گفت: به هر حال باشگاه پرسپولیس باید طلب من را بدهد، نمی‌دانم یکسری از آقایان به دنبال چه هستند اما طلب من برای خیلی وقت پیش است. مسائلی وجود دارد که شاید مردم از آنها بی‌اطلاع باشند اما موضوع فقط پول نیست بلکه مسئولان وقت باشگاه با زندگی ورزشی من بازی کردند. برانکو من را نمی‌خواست و از باشگاه این موضوع را به من اعلام کردند، گفتم که ۱۶۰ میلیون از پرسپولیس طلب دارم و این پول را بدهید تا من بروم اما آقایان گفتند که پولی نداریم که به تو بدهیم و ۱۶۰ میلیون به تو نمی‌دهیم. بعد از کلی صحبت حتی حاضر شدم ۸۰ میلیون تومان بگیرم و قراردادم را فسخ کنم اما طاهری که فکر می‌کرد خیلی زرنگ است گفت قول می‌دهیم ۸۰ تومان تو را بدهیم. من به ترکاشوند گفتم که یک چک به من بدهید حتی برای ۶ ماه آینده اما این چک را بابت ۸۰ میلیون تومان به من بدهید اما آنها قبول نکردند.

 

وی ادامه داد: به طاهری و ترکاشوند گفتم که دوره قول دادن گذشته و به من چک بدهید اما آنها من را اذیت کرده و مدام امروز و فردا می‌کردند به طوریکه حدود ۲-۳ هفته زندگی سختی برای خودم و خانواده‌ام به وجود آوردند با اینکه من از تیم‌های مختلفی از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما در نهایت قرارداد من را به صورت یکطرفه در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شب روز آخر نقل و انتقالات فسخ کردند و من مجبور شدم به لیگ یک بروم. به آنها گفتم شما فوتبال من را نابود کردید پس حداقل پولم را بدهید، من باید یک میلیارد و ۵۷ میلیون تومان از پرسپولیس پول می‌گرفتم اما پولی به من ندادند حتی یک بار که پرسپولیسی‌ها به تبریز آمدند از طریق یک دوست مشترک به آنها گفتم که اگر به من پول ندهید از پرسپولیس شکایت خواهم کرد که ترکاشوند گفته بود ما در فیفا پرونده زیاد داریم و شکایت تو هم روی آنها !

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مدت حتی یک بار هم با من تماس نگرفتند تا اینکه ۲ ماه پیش به من تلفن زدند و گفتند که بیا و تخفیف بده، من به آنها گفتم که این همه تخفیف دادم باز هم باید تخفیف بدهم؟ بعد از این بود که کمیته استیناف ۴ بار جلسه برگزار کرد که ۳ بار آن تجدیدنظرخواهی پرسپولیس رد شد و بار چهارم که باز هم جلسه گذاشتند من در حضور آقایان موسوی، دادرس و صالحی رئیس کمیته استیناف نشستم و حرف‌هایم را زدم، آنجا گفتند ۵۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس بگیر و رضایت بده اما من گفتم اگر ۵۰۰ میلیون بگیرم ۱۰۰ میلیون باید به وکیلم بدهم و ۲۰۰ میلیون هم به باشگاه پیکان بدهم که در این صورت پولی برایم نمی‌ماند در نهایت قرار شد ۷۰۰ میلیون از پرسپولیس بگیرم و الباقی را تخفیف بدهم اما به مسئولان کمیته استیناف گفتم که طاهری آدم توافق کردن نیست آنجا بود که به من گفتند اگر طاهری توافق نکرد ما حکممان را صادر می‌کنیم و در نهایت ۳۰۹ میلیون تومان به پرسپولیس تخفیف دادم و طلب من ۷۴۸ میلیون تومان شد.

همامی خاطرنشان کرد: چند روز پیش یکی از کارمندان باشگاه با من تماس گرفت و صحبت‌هایی کرد که واقعاً در شأن من نیست. این فرد به من گفت که به پرسپولیس تخفیف بده و اجازه بده پولی که می‌گیری حلال باشد، من از این حرف‌ها واقعاً تعجب کردم و گفتم مگر پول زور می‌خواهم که این را می‌گویید؟ آقای طاهری با زندگی ورزشی من بازی کرد و فوتبالم نابود شد، من حتی چند بار قبل از اینکه به AFC شکایت کنم نامه زدم که تکلیف مرا در یک هفته مشخص کنید اما هیچ جوابی به من ندادند. من در مقابل آقای دایی هیچ چیزی نیستم، او بزرگ فوتبال ماست اما وقتی آقایان جواب علی دایی و نامه‌هایش را ندادند مشخص است که جواب مرا نمی‌دهند. فقط امیدوارم که مردم و هواداران پرسپولیس نگویند که این اتفاقات تقصیر من بوده است. طاهری سر حرفش نماند و طلب به حق من را نداد.

دروازه‌بان سال‌های قبل سپاهان درباره اینکه برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مدعی شده‌اند که او چون سپاهانی است می‌خواهد پرسپولیس از آسیا حذف شود تا سپاهان جایگزین این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شود، افزود: این چه حرف خنده‌داری است که برخی‌ها می‌گویند؟ من الان چه ارتباطی با باشگاه سپاهان دارم؟ رزومه من مشخص است و ذره ذره آبرویم را در این فوتبال جمع کرده‌ام. از ۱۹ سالگی فوتبال بازی کردم و الان ۱۶ سال است که با اعتبار فوتبال بازی کردم و هیچگاه دنبال حاشیه نبودم. درست است که من در سپاهان رشد کردم و این تیم را دوست دارم اما شکایتم از پرسپولیس ربطی به این تیم ندارد، اینها حرف‌های خنده‌داری است که برخی‌ها می‌گویند. این را هم بگویم که مبلغ قرارداد من برای نیم‌فصل ۲۳۰ میلیون تومان و برای فصل بعد ۵۹۸ میلیون بود و اینکه رقمی که پرسپولیس باید به من بدهد بالای یک میلیارد تومان است به دلیل غرامت آن بوده است. سوال من این است که همین مردمی که این حرف‌ها را می‌زنند نمی‌گویم ۲ سال اما حاضرند ۱۰ روز بدون حقوق کار کنند؟ پرسپولیس اگر می‌خواهد این پول را ندهد من را به ۲ سال قبل برگرداند تا بتوانم دوباره در لیگ برتر بازی کنم وگرنه با زندگی ورزشی من بازی شده است. البته آنها ۱۵ روز وقت دارند تا این مشکل را حل کنند اما مطمئن باشید اگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نمی‌کردم دستم به جایی نمی‌رسید. این همه پول در این مدت در باشگاه پرسپولیس آمد و من نمی‌دانم که آنها این پول‌ها را چه کار کردند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    3 7
    یکی نیست بگه وقتی بازی نکردی پول چی رو می خوای!!!
  • حامد ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    5 6
    دمت گرم خوب کاری کردی باهاشون اینا فقط دنبال منافع خودشون هستن نترس آخرش هم طاهری میادو پولشون رو میده و نمیزاره حذف شن
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    5 0
    افرين،کار درست را انجام دادي، تا زور بالا سرشون نباشه،حق کسي رو نميدن
  • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    0 0
    آقای همامی خداوکیلی شما بازیکن میلیاردی بودید ؟ حتی همان مربی که شمارااورد ازاین مبلغ درخواستی شما متعجب شد
  • من IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    0 0
    حقتو بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس