کد خبر 818986
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
چاقو کشی نمایه

مردی افغان که متهم است سه سال قبل در جریان ارتباط پنهانی، زنی تنها را در شرق تهران به قتل رسانده است در جلسه محاکمه که روزگذشته برگزار شد، جرمش را انکار کرد.

به گزارش مشرق، ۳۱ فروردین ماه سال۹۳، مأموران پلیس تهران از قتل زن میانسالی در خانه مسکونی‌اش در شرق پایتخت باخبر و راهی محل شدند.

جسد متعلق به زن ۴۰ساله‌ای به نام شهرزاد که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود، پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد در محل اعلام کرد که مقتول چهار روز قبل به کام مرگ رفته است، بنابراین جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

مأموران در اولین گام از تحقیقات خود دریافتند، مقتول مدتی قبل در حالی که فرزندی خردسال داشت، از شوهرش طلاق گرفته و به تنهایی زندگی می‌کرد. شوهر شهرزاد هم سرپرستی فرزندشان را به عهده گرفته و برای ادامه زندگی راهی شهری در شمال کشور شده بود. 

به این ترتیب، پلیس فهرست مکالمات تلفن همراه مقتول را مورد بررسی قرار داد و آنجا بود که دریافت شهرزاد با جوان ۲۰ساله‌ای به نام عظیم که اهل افغانستان بود تماس داشته است، بنابراین عظیم به عنوان اولین مظنون پرونده تحت تعقیب مأموران قرار گرفت و دستگیر شد. او به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما هرگونه جرمی را انکار کرد و گفت در قتل نقشی نداشته است. 

هر چند متهم جرمش را انکار کرد، اما بازپرس او را با توجه به دلایلی که در پرونده موجود بود، مجرم شناخت و کیفرخواست به اتهام قتل و رابطه نامشروع علیه وی صادر شد. پرونده بعد از کامل‌شدن تحقیقات به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روز گذشته روی میز هیئت‌قضائی به ریاست قاضی بابایی قرار گرفت.

 متهم بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای دم در جایگاه ایستاد و بار دیگر جرمش را انکار کرد. او در دفاع از خود گفت: «شماره تلفن شهرزاد را از یکی دوستانم گرفته بودم و مدتی به طور پیامکی با هم رابطه داشتیم. روز حادثه با او قرار گذاشتم تا همدیگر را ببینیم، اما موفق به دیدنش نشدم.»

او درخصوص فرار دوستانش به کشور افغانستان یک روز بعد از حادثه گفت: «از این موضوع اطلاعی ندارم، شاید قتل کار آنها باشد چون شماره شهرزاد را از آنها گرفته بودم.»

متهم همچنین درخصوص انتقال محل سکونتش به منزل برادرش‌ گفت: «بعد از قتل شهرزاد وقتی دوستانم به افغانستان رفتند، از ترس به خانه برادرم رفتم تا تنها نباشم.» در پایان هیئت قضائی وارد شور شود. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • منصف IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    6 0
    از روش های شهربانی سابق استفاده کنید آنقدر آویزانش کنید تا اقرار بکنه
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    1 0
    این را باید انداخت در حوض اسید
  • رز IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 1
    بنده خدا میگه کار من نیست چی چی بندازنش تو حوض اسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس