کد خبر 818377
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
رئال مادرید

رئال مادرید در شرایطی باید با بحران به استقبال بازی با پاری‎سن ژرمن برود که مشکل این تیم به دست دو بازیکن از بازیکنان حریف برطرف خواهد شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که اختلاف امتیازات تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا به ۱۶ رسیده امیدهای این تیم برای رسیدن به قهرمانی کمرنگ و کمرنگ‏‌تر شده است. این تیم به وضوح در فضاهای خالی کناره‌ها ضعف دارد و این دقیقا همان پست‎هایی است که می‎شد در آن‌ها از نیمار و امباپه استفاده کرد.

این تنها یکی از مشکلات تیم زین‎الدین زیدان است که به نظر در حال حاضر چاره آن فقط در اختیار تیم پاریسی است. اما بعید است به راحتی تیم پاریسی حاضر به فروش بازیکنانش شود و فعلا رئال باید تمرکزش را روی بازی مقابل تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

برای بازی رفت مقابل این تیم دنی کارواخال محروم است، احتمالا اشرف حکیمی و مارسلو در ترکیب اصلی خواهند بود، دو بازیکنی که در دیدار مقابل سلتاویگو بسیار بد کار کردند.

در واقع باید گفت بزرگ‏ترین مشکل تیم زیدان در خط دفاعی است و به همین دلیل هم هست که احتمال می‏‌رفت این تیم خریدهایی زمستانی در ماه ژانویه برای خط دفاعی‎اش انجام دهد. مخصوصا بعد از این که زیدان برای چندمین بار دید که تعویض‎هایش تاثیری در بازی نداشت و نتوانست نتیجه را بازگرداند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس