کد خبر 818337
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
ظریف

وزیر امور خارجه گفت: به خاطر این مردم است که تنها کشور آرام و امن در منطقه ما هستیم و به همین دلیل است که باید نظر مردم، دیدگاه مردم، انتقاد مردم و اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف در مراسم اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصاد که در تالار وحدت در حال برگزار است، گفت: ما در این کشور هر چه داریم از امنیت، رفاه، توسعه، آرامش از مردم داریم. مردم ما همانطور که امام راحل فرمودند ولی نعمتان ما هستند و به خاطر این مردم است که ما امروز در دنیا سربلند هستیم و به خاطر این مردم است که تنها کشور آرام و امن در منطقه ما هستیم و به همین دلیل است که باید نظر مردم، دیدگاه مردم، انتقاد مردم و اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم.

وزیر امور خارجه کشور بیان داشت: همین مردمی که خط خودشان را از خشونت و از برهم زدن کشور جدا کردند و می کنند و هیچگاه در کنار خشونت نخواهند ایستاد. 

وی افزود: این مردم و شما نمایندگان این مردم همواره از ما جلوتر بوده‌اند و بعضی وقت ها که سابقه روابط سیاسی ایران با برخی کشورها را نگاه می کنیم می بینیم که سابقه روابط سیاسی بخش کوچکی از سابقه روابط تجاری ایران  و کشورهای مختلف است و بازرگانان ما همواره در انتقال فرهنگ ایرانی و دیدگاه های ایران پیشگام بوده اند و حتی پیشگام در بردن دین و آیین و مرام بودند. 

وی افزود: نقش بخش خصوصی در گذشته کشور برجسته بود و نقش کارآفرینان در آینده کشور برجسته خواهد بود.

در این مراسم تندیس امین الضرب به وی اهدا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس