کد خبر 818173
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
جنگنده

نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت بعد از آزادسازی شهرک استراتژیک «سنجار»،به فاصله کم‌تر از ۱۵ کیلومتری فرودگاه نظامی ابو الظهور واقع در شرق استان ادلب رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت بعد از آزادسازی شهرک استراتژیک «سنجار» و روستاهای «کفریا المعرة»، «المتوسطة» و «خیارة» به فاصله کم‌تر از ۱۵ کیلومتری فرودگاه نظامی ابو الظهور واقع در شرق استان ادلب رسیده‌اند.

به گزارش منابع میدانی هم‌چنان پیشروی‌های نیروهای آزادیبخش در حومه شهرک سنجار ادامه دارد. ظهر امروز بعد از آزادسازی این شهرک و سه روستا در شرق آن، نیروهای ارتش سوریه پاکسازی بخش شرقی آن را آغاز کرده و تاغروب امروز موفق شدند روستاهای «صرع» و «صریع» در جنوب شرقی و شرق سنجار را از اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کنند.

یکی از فرماندهان میدانی این عملیات در مورد پیشروی‌های امروز گفت: «ارتش سوریه با آزادسازی مهم‌ترین پایگاه القاعده در این منطقه یعنی شهرک سنجار، هم‌اکنون کم‌تر از ۱۵ کیلومتر تا فرودگاه ابوالظهور فاصله دارد. ما به تلاش‌های خود برای پیشروی ادامه خواهیم داد و به زودی شاهد آزادسازی این فرودگاه خواهیم بود.»

او در ادامه افزود: «ما روستای خیاره را به سرعت آزاد کردیم. گروه‌های تروریستی از هم‌گسیخته عمل می‌کنند و چیزی به سقوط کامل آن‌ها نمانده است.»

لازم به ذکر است که نیروی هوایی ارتش سوریه نیز با قدرت قابل توجهی مواضع گروه‌های تروریستی را بمباران می‌کند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • احمد IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    53 3
    نصر من الله وفتح قریب
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    37 2
    الله اکبر
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    36 2
    لا حول و لا قوة إلا باللّٰه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس