سرور جپاروف

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در صورتی که رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره جپاروف اصلاح نشود، ساکت نخواهیم ماند.

به گزارش مشرق، حسن زمانی درباره محرومیت سرور جپاروف از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: یکی از تصمیمات غلط کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال در رابطه با استقلال همین تصمیم بود. چنین تصمیماتی در حرکت رو به جلوی تیمی که روند خوبی پیدا کرده، تأثیرگذار خواهد بود. اگر اینطور باشد، هواداران ما نه کمیته انضباطی را با این تصمیمات احساسی می‌بخشند و نه فدراسیون فوتبال را.

وی در مورد انتقاد هواداران استقلال از کمیته انضباطی به دلیل محرومیت جپاروف پس از انتقادات سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی چنین تصمیماتی می‌گیرند، چنین شائبه‌ای بوجود می‌آید که این رأی در راستای صحبت‌های برانکو بوده است. در صورتی که برانکو مربی بااخلاقی است و به هیچ وجه قصد ضربه زدن به استقلال را ندارد.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به اعلام محرومیت موقت جپاروف گفت: ما رأی موقت و بلاتکلیفی نداریم، جالب است کمیته انضباطی رأیی صادر کرده که هیچ چیز آن معلوم نیست. جپاروف بازیکن بااخلاق و حرفه‌ای است و رسما اعلام کرده که عمدی در کارش نبوده است. در بازی پرسپولیس و نفت تهران، وحید امیری که یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان ایران است، ناخودآگاه خطای خشنی روی بازیکن نفت مرتکب شد. با صراحت می‌گویم این حرکت عمدی نبوده است. آیا کمیته انضباطی باید یک ماه امیری را محروم کند؟ این منطق است؟

زمانی عنوان کرد: دنبال این هستیم که رأی برگردد و اصلاح شود، چرا که جپاروف یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است. اگر این مسئله اصلاح نشود، در هیئت مدیره آن را مطرح کرده و قطعا در قبال چنین تصمیماتی برای استقلال ساکت نمی‌نشینیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    20 0
    باورکنید که استقلال هم هوادار میلیونی داره و کمی هم به فکر آرامش تیم بزرگ و مردمی استقلال باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس