کد خبر 818003
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
طاهر العقیلی

رئیس ستاد مشترک ارتش مزدوران آل سعود در یمن گفت: «بسیاری از آن‌ها اسلحه یا اطلاعات را به نیروهای انصار الله، نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح یا حتی القاعده می‌فروشند و از این راه ارتزاق می‌کنند!»

به گزارش مشرق، مجله معتبر اکونومیست در شماره اخیر خود به نقل از «طاهر العقیلی» رئیس ستاد مشترک ارتش دولت در تبعید منصور هادی (ارتش مزدوران آل سعود در یمن) نوشت: «روحیه سربازان بسیار پایین است؛ زیرا آن‌ها طی ۹ ماه اخیر دستمزدی دریافت نکرده‌اند!»

او در پاسخ به سئوالی در مورد نحوه درآمدزایی مزدوران گفت: «بسیاری از آن‌ها اسلحه یا اطلاعات را به نیروهای انصار الله، نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح یا حتی القاعده می‌فروشند و از این راه ارتزاق می‌کنند!»

طاهر العقیلی در ادامه، تلویحا عربستان را متهم کرد که از مزدوران به عنوان «گوشت قربانی» استفاده می‌کند! «ما بارها از ارتش عربستان درخواست کرده‌ایم که تسلیحات سنگین در اختیارمان بگذارند تا علیه انصار الله و ارتش وابسته به صنعا بجنگیم. آن‌ها در ظاهر می‌پذیرند؛ اما در عمل از تسلیح ما خودداری می‌کنند!»

لازم به ذکر است که العقیلی روز جمعه در خلال بازدید از نیروهای خود در استان الجوف، به علت انفجار مین مجروح شد. برخی منابع محلی از شکسته شدن یکی از پاهای وی در اثر این انفجار خبر می‌دهند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    0 0
    خوب عربستان می ترسد این تسلیحات سنگین علیه خودش استفاده شود
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    1 0
    درود بر انصار الله مرگ بر مزدوران آل سعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس