امید ابراهیمی جباروف

کمیته انضباطی از محرومیت و تعلیق بازیکن تیم استقلال تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته هفدهم لیگ برتر در حالی روز پنجشنبه 7 دی ماه در اهواز برگزار شد که از سوی سرور جباروف – بازیکن استقلال تهران تخلفاتی رخ داد.

وی به استناد ماده 100 آیین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات تا 30 روز از تاریخ صدور رای معلق و محروم است. 
لازم به توضیح است نامبرده روز دوشنبه 18 دی ماه باید در کمیته انضباطی حضور یابد و در خصوص تخلفات خود توضیحاتی را ارائه کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    8 135
    بعد از موضعگیری مربی و بازیکنان پرسپولیس(تیم مورد علاقه فدراسیون و وزارت خانه) نسبت به جپاروف،همه استقلالیها منتظر نشان دادن ارادت فدراسیون و کمیته به ظاهر انضباطی و محرومیت جپاروف بودن.
  • امیر IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    زمانی که فیلم قلیون کشیدن یکی از بازیکنان پرسپولیس(م.م) پخش شد،کمیته انضباطی برای اینکه از محروم کردن بازیکن پرسپولیس خودداری کنه،با استناد به عکس فتوشاپ شده ای غفوری رو هم محروم کرد و.......!! حالا هم چون کمیته انضباطی پرسپولیس رو به یکبازی بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود،با محرومیت یک ماهه جپاروف خواسته از برانکو و پرسپولیسیها که در چند روز گذشته دنبال محرومیت جپاروف بودن دلجویی کرده و ارادت خود را به پرسپولیس نشان دهد
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    از کمیته انضباطی پرسپولیسی انتظاری جز این نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس